Inlägg av Juliette Stardawn

Hej! Nu är det så att jag, Juliette, söker en nöd/hjälpledare till terränglaget. Den personen tar över mina lektioner när jag är sjuk/borta av nån anledning, hjälper mig planera större event och kan vid vissa tillfällen vara delaktig ridlärare på lektioner. Kraven är att du måste vara med i terränglaget, du måste vara glad, seriös och kunna lite terräng och ridning allmänt :) Intresserade kommer få hålla en kort lektion för mig nästa vecka under hela måndagen och tisdagen! Om du är intresserad, kommentera det här inlägget och vilken dag som passar dig bäst för att ha testlektion för mig! Hoppas vi ses, Juliette :)
Postat av: Holly Eveningbridge

Skulle kunna hålla en på onsdag ;)

2013-09-23 @ 18:46:22
Din bloggadress: http://hollystarstable.blogg.se
Postat av: Alice Goldbridge

Tjenare, jag skulle vela hålla en men det kvittar egentligen vilken dag. Men gärna en senare tid efter sju ;)

2013-09-23 @ 19:23:00
Postat av: nellie applepie

Hej, jag är intresserad, det spelar ingen roll vilken dag men gärna efter klockan 7 eller klockan 3! :)

2013-09-23 @ 19:29:39
Postat av: Vera Westgren

Jag skulle jätte gärna kunna hjälpa till :) Alla mina hästar (SSO) Är utbildade i terräng. Jag spelar väldigt mkt och tycker de är jätte kul att lära ut och göra olika övningar.

Spelar ingen roll vilken dag men hällst efter 18.00 då har jag hunnit levlat klart ^^

2013-09-23 @ 20:35:43
Postat av: Myra :D

Jag är väldigt intresserad att vara en liten vikarie/medhjälpare åt dej och terränglaget :3
Vad jag vet kan jag både måndagen och tisdagen kring sju-åtta. *just nu* har jag inget inplanerat då!
Skickar nog iväg ett litet brev imorgon och berättar mer! :D

2013-09-23 @ 22:36:49
Postat av: Alicia Starnight

Är intresserad :)

2013-09-24 @ 15:35:20
Din bloggadress: http://aliciastarstable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.