Festen framflyttad

Festen blir imorgon 20:00 istället då en ledare ska få gäster och inte kan delta, ses imorgon!

EDIT: SAMLING VÄRDSHUSET
Postat av: Nichole Greennight

Hej! Jag undrar om jag kan få gå med i WR? Har frågat en massa personer, men inte fått något seriöst svar. Jag tycker att Water Roses verkar jättemysig och hemtrevlig! Skulle betyda så mycket för mig om jag fick gå med. Är en ganska flummig tjej som gillar att levla hästar och är 13 år. Om jag inte får gå med, ställ mig på kö eller kom ihåg mig! :) Är aktiv och är ett fan av Amanda Lightfield och Alicia Starnight, men jag är ingen stalker som hänger efter och spammar xD Jag kallas Nicho/Nico och älskar event!
Klubben jag är med i nu är inte så kul :c Vi har nästan inga event och den är rätt så oaktiv. Så jag väntar nu förhoppningsfullt på era svar!
Tack för mig! ♥

//Nicho ♥

2013-12-26 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.