Water Roses. Upplöst.

Hej, detta är Lily som skriver tillsammans med Amanda. Ja, idag den 2/2 upplöstses Water Roses, efter 6 fantastiska månader med både berg och dalar. 
 
Varför?
Dagens mest populära fråga. Och svaret är helt enkelt att vi orkar inte mer. Vi har experimenterat nya sätt att få in folk, att hålla klubben aktiv, att göra klubben unik, göra allt för att det ska bli så bra som möjligt för alla.
 
För det har alltid varit ägarens och alla klubbledares poäng. Att göra alla glada och nöjda.
Det är ju därför vi har en klubb?!
Poängen med Water Roses var att vi skulle ha en trevlig, mysig klubb med fantastiska personer. Som skulle vara aktiv.
 
Och det är totalt fel att säga att vi inte har lyckats, för det har vi. Vi har haft fantastiska minnen tillsammans och vi har klarat oss igenom vått och torrt. Tillsammans! Vi alla har nog fått många goda skratt och visst har vi haft en fantastisk gemenskap i WR, det är något som aldrig kommer vara värt att glömma. 
 
Men problemet är att det har varit väldigt många, för många, som inte uppskattat det vi gjort. Faktiskt inte sett vad vi försöker göra. 
 
Och vissa personer verkar inte klara av förändringar. Detta med kön till exempel, det var något som vi gjorde för att vi ville att klubben skulle vara ännu AKTIVARE, vilket medlemmarna ville. Vi ville att fler skulle ha chansen att upptäcka WR, och låta alla få en chans.
 
Vi gjorde det för en god orsak. 
Men oavsett vad så var det många som inte blev nöjda.
 
Så oavett hur vi gjorde, så blev inte alla nöjda. Om vi har kö - så blir medlemmarna ledsna, medans alla andra som får chansen att gå med i WR blir glada.

Och så är det ju, allting kan inte passa alla! Det är ju så det fungerar? Men livet är ingen dans på rosor, och det kanske fler skulle insett. Man får istället uppskatta vad man faktiskt har. 
 
Anledningen sammanfattat var helt enkelt att vi orkade inte med allt tjat, dels p.g.a. främlingar, men även för att vi faktiskt inte alltid fick den uppskattningen vi ville ha. 
 
UPDATE: Sen är det ju SJÄLVKLART att detta tråkiga som vi just nämnt inte gäller alla. Och ni vet vilka ni är! Och det kanske låter som om vi skyller på medlemmarna, men det var det verkligen inte. Det var bara en liten del i det hela, mycket gällde ju oss och runt om också. Vi nämnde ju dock endast det ni påverkat.
 
Men kom ihåg, vi älskar er alla och det kommer vi alltid göra.
Postat av: Anonym

Det låter som om de vore medlemmarnas fel :( man kan inte dra alla under samma kam :(

Svar: nejnej, inte så vi menade!
Amanda ~

2014-02-02 @ 19:05:49
Postat av: Anonym

Men då kan ni ju inte skylla på att medlemmar lämnade för att de inte är glada som en anledning att upplösa klubben... Om ni vet att de inte gillar kön så kanske de inte är den bästa bortförklaringen.

Svar: kön var bara en del av det hela. vi hade goda andledningar att upplösa. :)
Amanda ~

2014-02-02 @ 19:08:59
Postat av: Emmy Nightbrigde

Det är sjukt synd att den upplöstes. Den tiden jag fick vara med (6dagar)var underbar! Det är den bästa klubben jag vart med i. Kommer alltid komma ihåg klubben för den som ville göra klubben bra för ALLA spelare. Det var den. Water Roses in my heart <3

Svar: Underbart att höra Emmy! <3
Amanda ~

2014-02-02 @ 19:11:35
Postat av: Michelle Nightlake

Nej så synd att ni upplöste den :( men det viktiga är väll att alla ska må bra. Och ni mår ju inte bra om ni känner den där pressen med att göra alla glada. De e klart att alla inte kan vara nöjda och att det alltid kommer att finnas ngn som är missnöjd. Men tänk på det bra ni gjorde! Ni gjorde ett strålande jobb på bara några månader och under den första tiden hade jag det väldigt skojigt ^^
stay strong, stay beautiful, stay you, because we love you! :3

2014-02-02 @ 19:17:56
Postat av: Anonym

Alltså under den tiden jag var medlem :) då WR nyss hade öppnats :) inte att klubben blev sämre ;)

2014-02-02 @ 19:19:00
Postat av: Josfine Moonfall

Asså som ni anstränger er och sedan så får ni en massa skit. det är så himla elakt >.<

Men jag förstår att det blev för mkt ;)
R.I.P WR en riktigt fin klubb med snälla medlemmar c:

2014-02-02 @ 19:20:07
Din bloggadress: http://ssogamer.blogg.se
Postat av: Alicia Starbear

Ånej! ;_; så ledsen! Puhuu ... Jag trivdes så bra... För den veckan som jag var med kändes det som jag hade vart med i världens evigheter :( Hoppas vi kommer kunna hålla kontakten :(

2014-02-02 @ 19:20:11
Postat av: Lovisa Underlee

Syyyyynd! jag som ville gå med i WR....

2014-02-02 @ 19:43:56
Din bloggadress: http://lovisaunderlee.blogg.se
Postat av: Abbie ponystar

Åh nejj!! Stog ju i kön! Ville verkligen vara med ._.

2014-02-02 @ 19:47:13
Din bloggadress: http://lifeinjorvikonline.bloggo.nu
Postat av: ashley applebard

Jag har en liten dikt till mitt älskade wr <3

Rosorna som flyter i vattnet. Rosorna med tro,hopp och glädje.Rosorna som gav oss liv. Rosorna som förde oss samman. Är nu vissna.. må vila i frid <3

tack för den tiden jag har haft i wr! <3 Jag har fått uppleva dom roligaste eventen, med dom skojigaste medlemarna och klubbledare och klubb ägaren! Jag har fått en massa nya vänner! Ni gjorde ett riktigt bra jobb, och ni lyckades med det ni hade tänkt nå. Wr har alltid en plats i mitt hjärta, ända in i döden, när jag blir torr och vissen.. <3 hoppas att vi ses!

2014-02-02 @ 19:56:37
Din bloggadress: http://ashleyslife.blogg.se
Postat av: Claudia Winternight

Huvudsaken är att alla inblandade mår bra, vilket vi gör. Jag är tacksam för den tiden jag fick i WR. Ett slut leder till en ny början. That's how it is. tack igen Lily och Amanda, men också Alli och Anna <3

2014-02-02 @ 20:47:47
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Camila Bluebear

Den första känslan jag fick när jag såg den här inlägget.. Min familj, vänner ♥
Hoppas vi kan hålla kontakten. Jag tackar min för dig och hela klubben, den har verkligen gett mig ett äventyr som jag aldrig kommer kunna glömma bort!

2014-02-02 @ 21:13:35
Din bloggadress: http://bluebear.bloggo.nu
Postat av: Alicia

Varför gjorde Anna Waterdawn klubben igen? ;(

Svar: hon ska passa namnet :)
Amanda ~

2014-02-03 @ 10:42:05
Postat av: Anonym

Jag önskar att det var en vanlig klubb. Men den här blev ju '' känd '' och alla började tjat för att vara med i den. Men varför får ingen få ha namnet? Säger min åsikt .. Men lite taskigt!

///Anonym

2014-02-03 @ 15:02:53
Postat av: Hilda Highberg

jag fattar inte och det kommer jag alldrig göra att klubben upplöstes och att jag fick gå med, tack <3

2014-02-03 @ 15:26:40
Postat av: Nellie Mountainstar

Once a rose, always a rose

2014-02-03 @ 19:41:57
Din bloggadress: http://nelliemountainstar.blogg.se/
Postat av: Bella Eastfield

manda♥ Läs: http://jorviklife.blogg.se/ ♥

2014-02-03 @ 21:20:20
Din bloggadress: http://jorviklife.blogg.se/
Postat av: Bella Eastfield

um jo, det var inget föresten xD

2014-02-04 @ 13:48:28
Postat av: maja

Hej water rosers jag har hört att water rosers vart en underbar klubb men jag förstår jag hade en klubb som det typ bara va nybörjare och star
rider vissa kune inte äns gå till fp så vi fick vara i moorland hela tiden inte kul så jag lämnade och sa att ägaren skulle upplösa klubben för hon kom aldig så det var jätte tråkigt

2014-07-15 @ 11:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.