väntlista borttagen

Det har förekommit väldigt mycket fusk i brev där folk ska göra ett gott intryck vilket vi tycker är väldigt tråkigt tyvärr, därav kan vi varken har kvar detta sättet att skicka brev eller väntlistan då vi inte vet vilka på listan som faktiskt är sådana som dom fått oss att tro i sina brev, så därför raderas nu listan.

För att komma med i klubben så kommer det vara först till kvarn när det finns plats, dock kanske det kommer bli så att jag har hört om dig tidigare eller inte får en "bra" känsla och nekar din förfrågan. Vi gör det inte för att vara elaka utan för att alla i klubben ska trivas. Finns det plats i klubben så står det längst upp i menyn!
Postat av: Frida snowpaw

Ååh vad tråkigt :( lågt att personer gör så. aja..får väl sitta bänkad framför den här bloggen då haha :)

2013-11-30 @ 08:25:09
Postat av: Michelle Nightlake

Hej! Jag har ju mejlat dig flera gånger ang. WR. Hoppas att du inte har glömt att jag var med i WR och att det blev ett litet missförstånd ;) förlåt om jag är tjatig men jag trivdes så enormt mycket :)

2013-11-30 @ 08:49:57
Postat av: Mikazuki Chan

om man har en dålig dag då? hue hue

2013-11-30 @ 11:47:19
Din bloggadress: http://mikazukichan.blogg.se/
Postat av: Samantha CRazydawn

Vänta.... Ska man fråga här eller i ett brev? :D Undrar, vill gärna gå med i en klubb som satsar :P

2013-11-30 @ 12:33:47
Din bloggadress: http://samanthacrazydawn.blogg.se
Postat av: Filippa Goldforest

På sätt och vis fattar jag, men jag tycker också det är liiiiiite dålig stil med tanke på att inte ALLA på kön är "sånna". Så ska det gå ut på oss som inte är "sånna" eller vad vi ska kalla det? :/ Självklart ska klubben ha en bra känsla, men ändå.....

2013-11-30 @ 16:33:48
Din bloggadress: http://snowwalker.blogg.se
Postat av: Sally Lightningheart

Asså fattar men blev jätte ledsen när detta kom för jag ville hemskt gärna vara med :C får stå ut med att inte vara det

2013-11-30 @ 17:36:32
Postat av: Nik

Bra sak att göra som Rainbow Dragons :D Tkr det är bra att ni tog bort "vänt-listan" Men nu är det väll bara att hålla utkik då efter lediga platser :)

2013-11-30 @ 19:01:02
Din bloggadress: http://Nikkisstarworld.blogg.se
Postat av: Luna Northstone

Hej!

Okej, så nu finns det en plats, så vad gör jag då? Fattar inte riktigt... Tacksam för svar!

2013-12-01 @ 08:38:58
Postat av: Zoe Yellowtree

Jag minns den gången jag var med i wr
det var underbart alla var så snälla och jag trivdes.
får jag komma tillbaka till wr?

2013-12-01 @ 15:48:56
Postat av: Jasmine S.

Nå va tråkigt, hade sätt fram emot att bli medlem. Jätte tråkigt tycker jag eftersom jag la ner all den tiden på att få hamna på kö listan. Ska värkligen hålla ögonen öppna när någon ledig plats kommer ut för det är värt ett försök iaf ;)

2013-12-01 @ 19:04:06
Postat av: Lucia Starstone

Åh vad trist
Ser ju att klubben är jättebra
Vill gärna gå med i Water Roses även fasst jag är i level 10..

2013-12-22 @ 17:01:00
Din bloggadress: http://Starstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.