Jag är trött på erat tjat

Jag är så himla trött på folks tjat på mina medlemmar nu så nu har jag valt att JAG BARA KOMMER SLÄPPA IN DE JAG VILL, ingen idé att fråga utan jag hör gott om en person, ger ut fribiljett eller bara känner för att vara snäll mot en person som i mina ögon verkar trevlig, att tjata eller vara efter mina medlemmar kommer bara se till så ni aldrig kommer in då jag skriver upp alla nu, dom orkar inte hur mycket som helst, dom har inte valt att bli förföljda. Tack och hej! :D
Postat av: Frida

Jag vet hur det känns jag var en gång med i en jätte populär klubb och folk skickade mejl på mejl så till slut orkade man inte mer så jag lämnade och fick sennare veta att det blev så mycket tjat att dom la ner

2013-12-03 @ 21:53:11
Postat av: Minna Silverhill

Får man ens en chans att lära känna dig då?

Svar: Början man prata med mig och jag tycker personen verkar intressant så ja, det är klart. Men är det första man säger "älskar din blogg" så är det LITE mindre chans :3
Amanda ~

2013-12-04 @ 16:41:32
Din bloggadress: http://msilverhill.blogg.se
Postat av: Sasha Rainnight

Betyder detta att man är tvungen att lära känna dig för att gå med i klubben?

Svar: Inte i alla fall man behöver känna mig, bjuder in dom jag känner för :3
Amanda ~

2013-12-04 @ 19:42:14
Din bloggadress: http://sasharainnight.blogg.se
Postat av: Kate

Usch vad tråkigt att det ska behöva bli såhär. Kan inte folk bara respektera reglerna som satts upp och dessutom respektera medlemmarna. Undrar verkligen om folk tänker riktigt ibland.

Kärlek från Kate <3

2013-12-05 @ 22:05:40
Din bloggadress: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Rose Skystar

Hej ! Ussh förstår dig vill gärna komma in.Men jag förstår inte riktigt hur jag ska komma in.
Kan du förklara?
(Är trögfattad ;)

2013-12-06 @ 17:59:06
Postat av: nellie

Hej!
Så hur kommer man in i klubben då? :3
(är trög) :3

2013-12-06 @ 20:02:32
Postat av: Sally westforce

Hej! Jag är intresserad av att ha lekar nästa onsdag :3 typ hökens vingar,kurragömma och dunkgömme mm :)) du kan typ maila mig eller nåt :P

2013-12-07 @ 20:17:54
Postat av: Sally westforce

Du sa vilket inlägg som helst ;)

2013-12-07 @ 20:18:18
Postat av: Zoe Yellowtree

Hej Amanda
Känner du att jag får komma in i WR?
Förlåt att jag har brevat dig och frågat dig det var inte meningen.Jag hade inte läst detta inlägg.
Kan du vara snäll och svara? :) <3

2013-12-07 @ 20:39:27
Din bloggadress: http://SuperDream.blogg.se
Postat av: Samantha Crazydawn

Så himmla tråkigt att det blev såhär :( Kan inte bara människor bara sluta? Gud... Aja detta valet är nog det bästa för alla medlemmar :) Bra gjort Amanda men tråkigt att man ska fortsätta hålla på även fat man blivit tillsagd. De har ju inte valt det.

2013-12-08 @ 12:23:20
Din bloggadress: http://samanthacrazydawn.blogg.se
Postat av: Samantha Crazydawn

alltså medlemmarna :)

2013-12-08 @ 12:24:01
Din bloggadress: http://samanthacrazydawn.blogg.se
Postat av: Alicia Starbear

Jag har mejlat en gång innan till dig, men då fanns int detta inlägget tror jag... Tråkigt att det blir så

2013-12-15 @ 18:26:44
Postat av: Alicia Starbear

Men skulle det vara ngn möjlighet att få träffa dig? ...

2013-12-15 @ 18:30:17
Postat av: Carina Flowerlake

Hehe ... Kanske lite fel tid att säga det här. Men jag tänkte om jag fick gå med i Water Roses? :-)Och så du vet, det gör absolut inget om jag inte får! ;-D För jag gillar ärligt inte de som börjar hota och så när de inte får vara med .. :-(

Kram Carin.

2014-01-03 @ 16:58:29
Din bloggadress: http://therider.bloggo.nu
Postat av: Alicia Lowhand

Ops...kan ha vart en son som har vart lite för uppspelt
Och så men ville inte vara jobbig eller så:)
sig bara till mig om jag har vart jobbig eller gott förlängt;)
Hoppas inte du har tyckt att jag har vart jobbig eller så:
Om jag har vart jobbig..........Förlåt!!!!......

2014-01-28 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.