Klubbmöte !

SÖNDAG KLOCKAN 17:00 KLUBBMÖTE.
Vi måste planera WR's framtid och allt möjligt om klubben och det är viktigt att ni dyker upp på detta för att WR ska kunna hålla och stanna.

Samling: VD paddock

Ha en bra ledig vecka!
Postat av: Nellie Mountainstar

Vilken plats? ;)

Svar: wooops
Amanda ~

2014-01-09 @ 15:57:35
Postat av: Emma Sweetwood

Haha vart?x)

Svar: wooops
Amanda ~

2014-01-09 @ 16:20:43
Postat av: Jenny Osten Nightforest

Ska se till att va där!! ;3

2014-01-10 @ 14:45:53
Din bloggadress: http://jennyandsilvertear.blogspot.se
Postat av: Jenny Goldbridge

HeJ! Jag har gärna ett event nästa vecka! :D

Stilhoppning med maskerad med Jenny Goldbridge!
Info: Det här är en hopptävling där ni ska rida baronessans andra hoppbana och ha på er en fin utklädnad som ska föreställa något. Ni får inte avslöja vad ni klätt ut er till och jag kommer att gissa vad ni klätt ut er till. Om jag gissar fel kommer ni att få 0-5 poäng i utklädnad (beroende på om jag tycker den är fin fast jag inte vet vad det är) om jag gissar rätt kan ni få mellan 3-10 poäng. Jag kommer att bedömma vägar och hur prydligt det är.
Om det är någon som inte vill vara med att tävla så uppskattar jag även om jag får lite hjälp med bedömningen! :)
Klädsel: Maskerad
Samling: Utanför ridhuset
Tid: 18.00
Pris: Det kommer inte att delas ut ett pris utan det är mer att man får äran av att vinna! :D

2014-01-11 @ 17:49:38
Din bloggadress: http://www.jennygoldbridge.blogg.se
Postat av: Jenny Goldbridge

HAHAH glömde skriva att jag vill ha det på torsdagen! ;D

2014-01-11 @ 17:50:14
Din bloggadress: http://www.jennygoldbridge.blogg.se
Postat av: Alice Moonstone/Zäta

OMG, FÖRLÅT MANDA!! Jag såg inte detta då jag inte fått suttit vid datorn idag!! Förlåt mig så hemskt mycket!! D: snälla förlåt! Imorgon får jag sitta vid datorn, lovar att jag ska bli bättre!

Med vänlig hälsning, Zäta!

2014-01-12 @ 23:17:17
Din bloggadress: http://starfallh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.