Första Advent

Första Advent

Imorgon klockan 19:00 så träffas vi vid MRS pike och rider tillsammans över till Silverglade bort mort moorland för lite strandtävlingar, det kommer bli väldigt udda men kul!
Efter detta rider vi till Barneys för att få lite mat i magen och där finns även specialtårtor till era hästar med allt som hästar gillar i - mums. Vi avslutar kvällen med en Stafett vid Jorvik Stallets arena som hålls utav Anna, när stafetten är slut så kommer vi lotta ut en fribiljett till en av våra medlemmar, detta för att förenkla det för er att få med eran vän eller om ni kanske behåller den själva ifall ni lämnar och ångrar er i framtiden, våran lilla Adventpresent till er. Hoppas vi ses! :D

Vi räknar att hålla på i 1 - 2 timmar, fribiljetten lottas ut till nån av våran deltagande under kvällen. :)

Ledare under kvällen är Amanda & Anna men vi kommer att leda tillsammans allihopa, har du någon rolig lek att dela med dig av så är det väldigt välkommet!
Postat av: Ellie Greennight

Oh så kul! längtar jättemycket! :D

2013-12-01 @ 07:43:14
Din bloggadress: http://elliestarstablelife.blogg.se
Postat av: Minna Silverhill

Såg att det fanns en plats kvar i WR kan jag gå med?? :D Vid alla andra klubbar blir det bara bråk elr så upplöses den dagen efter. Men Waterroses verkar ha snälla, glada och underbara personer och hästar med :D Ja det skulle vara en dröm att gå med i WR <3

2013-12-01 @ 08:29:58
Din bloggadress: http://msilverhill.blogg.se
Postat av: Maja Starside

Haha jag såg oxå att det fanns en plats ledig c; Iaf, jag tycker WR verkar vara en underbart rolig klubb med roliga medlemmar :) Tror jag skulle kunna platsa i WR för jag älskar att chatta om allt från himmel till jord c; Hoppas att jag får gå med :D ♥

2013-12-01 @ 09:47:13
Din bloggadress: http://majastarside.blogg.se
Postat av: Izabella mountaindawn

Hej!
Jag stog längst upp på listan och blev uppskriven för typ 2-3 månader sen!sen försvinner hela listan så jag blev jätte ledsen för att jag hade ju väntat så länge! Jag vill INTE gå med i WR för att jag är ett fän av någon verkligen INTE! Men om det finns plats kvar någon gång så kan du gärna posta mig! :) :/

2013-12-01 @ 11:21:17
Postat av: Samantha Crazydawn

Brevade dig Amanda ang WR men jag skrev i halft panik, för vill så gärna gå med i en satsande klubb! Alla event som de klubbar jag var med i är halva event som inte är planerade, antingen slutar det med bråk eller att ägaren loggar ut av privata skäl.

2013-12-01 @ 12:09:53
Din bloggadress: http://samanthacrazydawn.blogg.se
Postat av: Anonym

Det finns en plats kvar i klubben, jag vill gärna gå med blev besviken när jag stått i kön i 1 månad och var typ först så stängs den ner

2013-12-01 @ 12:25:23
Postat av: Lilly Youngland

Hej Amanda, såg att det finns en plats i klubben kan jag få ta den?

2013-12-01 @ 13:43:21
Din bloggadress: http://lillyyounglands.blogg.se
Postat av: VENDELA SWEETSTAR

Jag vill gärna ha platsen för att jag har länge letat efter en helt AKTIV klubb och inte nån som har ett event sesådär var 3dje vecka. Och WR kändes som den rätta platsen att vända sig mot! Mvh. Vendela

2013-12-01 @ 16:04:56
Din bloggadress: http://stormwinner.blogg.se
Postat av: Hanna Riverson

Ska man trycka på där det står 0 plats/er i klubben?
Eller ska man kommentera?

Svar: där uppdateras när de finns plats, man får haffa mig i spelet
Amanda ~

2013-12-01 @ 17:43:41
Din bloggadress: http://ssodream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.