Schema v.3

Under v.2's möte så dök väldigt många upp och vi pratade väldigt mycket. Vi kom fram till att vi måste börja hälsa och prata med alla precis som det varit då klubbens stämning var som bäst. Vi måste bjuda in alla till att göra saker och inte bara vara med den man gillar bäst. Vi pratade även om att medlemmar måste engagera sig mer och försöka att gå på aktiviteterna så ofta som möjligt då de är väldigt tråkigt för de som håller i aktiviteten när knappt någon dyker upp. Mycket togs upp men detta var de viktigaste.

Ha en trevlig vecka i WR

Ridtur i SB med Anna Waterdawn

Tid: 20.00
Samling: Jorvikstallet
Info: Vi ska rida en tur i Skördebygdens vackra landskap tillsammans och prata lite om vad vi gjort på lovet och liknande. Vi avslutar med antingen picknick eller grillning!


Event med Alicia Starnight
Innan jag lämnar WR för att testa något nytt, tänkte jag ha något roligt för alla. Ni kommer vara i två lag och 6 st utan häst kommer springa runt ett varsitt träd i gröndal. De ska ni leta efter och bjuda in till grupp. De kommer ge svåra ledtrådar som ledde till en plats i spelet men förmodligen får inte ett lag alla ord, så ni får några minuter att prata ihop er. Det lag som hittar mig vid rätta platsen först får vara med i det sista. Men sedan ger jag er kartkoordinater, men då kör ni solo. Försten till den plats koordinaterna visar, vinner.
Tid: 16:00
Samling: Inguns klippa (mrs spike)
Pris: 4 dagars mästare och ett hemligt pris

Stilhoppning med maskerad med Jenny Goldbridge! 
Info: Det här är en hopptävling där ni ska rida baronessans andra hoppbana och ha på er en fin utklädnad som ska föreställa något. Ni får inte avslöja vad ni klätt ut er till och jag kommer att gissa vad ni klätt ut er till. Om jag gissar fel kommer ni att få 0-5 poäng i utklädnad (beroende på om jag tycker den är fin fast jag inte vet vad det är) om jag gissar rätt kan ni få mellan 3-10 poäng. Jag kommer att bedömma vägar och hur prydligt det är. 
Om det är någon som inte vill vara med att tävla så uppskattar jag även om jag får lite hjälp med bedömningen! 
Klädsel: Maskerad 
Samling: Utanför ridhuset 
Tid: 18.00 
Pris: Det kommer inte att delas ut ett pris utan det är mer att man får äran av att vinna! :D

Springtävling med Amanda Lightfield
Info: Vi ska under dagen ha lite springtävling, vi kommer köra både i lag och utan lag. Vi springer runt arenan och kommer även ha olika stationer när vi kör i lag. Vi gör detta för att träna upp våran kondition och för att ha skoj!
Samling: I arenan
Tid: 17:30

Ledigt (kan ändras)

Frågesport med Amanda Silverlord
Plats: Trädkojan i gröndal 
Tid: 15:00 
Snabb info: Gammal hederlig frågesport om SSO och kanske lite Starshine Legacy (SSL) mer info på plats :)
 
Postat av: Amanda Silverlord

Hey Manda skulle vilja ha ett event på söndag :)

Plats: Trädkojan i gröndal
Tid: 15:00
Snabb info: Gammal hederlig frågesport om SSO och kanske lite Starshine Legacy (SSL) mer info på plats :)

2014-01-16 @ 16:43:05
Postat av: Sofia Goldwood

Hej! Mitt namn är Sofia och jag tycker denna klubben verkar rolig och aktiv, med många kompisar att lära känna! Jag skulle gärna vela gå med i denna underbara klubb om det kunde finnas plats någon gång! :)

2014-01-16 @ 18:21:44
Din bloggadress: http://sofiagoldwoodstarstable.blogg.se
Postat av: Olivia Seastorm (Aryana)

Hej :D Har gärna event nästa lördag och nästa måndag.

Måndag:
Ridlektion
Plats: Ridhuset del A och B, samling utanför
Info: Vi ska tävla lite! Hoppbana 1, 2 och 3. Vi värmer upp i ridhuset del A. Välkomna :)
Tid: 16.00

Lördag:
Myskväll
Plats: trädkojan i Grönal
Info: För att lära känna varandra ännu bättre ska vi ha en liten myskväll. Jag kommer inte avsluta kvällen utan den slutar när dom sista loggar ut eller inte orkar mer, haha :) Ha med myskläder.
Tid: Startar vid 20.00, är det så att du inte kan exakt då funkar det att komma senare.

2014-01-17 @ 15:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.