Schema v. 5


Glöm inte att skicka närvaron direkt efter din aktivitet till Jenny Goldbridge antingen via skype eller post!

Ridtur med Alice Goldbridge
Tid: 20:00
Var: Vi samlas i Fort Pinta stall
Info: Vi ska ta en ridtur runt om i Silverglade med lekar och aktiviteter på vägen! Kurragömma i SGB, lek på ängarna och skattjakt är det vi kommer ägna oss åt, välkomna!

Duellhoppning med Amanda Lightfield
Info: Ni kommer att få en bana som ni ska rida, den kommer ni få träna in i ungefär 10 minuter. Sedan så delas ni in i 2 lag. Sedan kommer varje lagmedlem möta en motståndare. Sedan räknar jag ner och då springer de tävlande iväg och ska ta sig igenom banan så snabbt som möjligt. Den som kommer i mål först får 1 poäng. Laget med flest poäng i slutet vinner!
Kläder: Gärna klubbens outfit, Rida 27 snabbhet 22
Samling: Rh 
Tid: 17:00

Trekamp med Lily Rainstorm
Info:
Denna onsdag ska vi ha en liten trevlig trekamp tillsammans! På plats kommer ni att delas in på hälften i två lag, och sedan så är det dags för 3 skoijga grenar. Vi kommer att köra fontänrace, evighetsstafett och flaggduell! Information om varje gren får ni på plats. Hoppas ni kommer, välkomna!
Tid:
15.30
Klädsel:
Klubboutfit
Samling:
Vingårdens Bibliotek
Medtag:
GLATT HUMÖR!

UPDATE: NY TID PÅ ONSDAGENS EVENT

Levlings runda med Bella Eastfield 
Info: Vi ska levla våra hästar tilsammans, level eller storlek på hästen spelar ingen roll eftersom alla kommer vänta på att alla är klara innan vi rider till nästa bana. Vi kommer börja i Moorland och förflytta oss till Fort pinta, sedan Firgrove osv, tills alla banor är gjorda. Vi kommer ta Skördebyggden sist. Hoppas du kommer! :) 
Tid: 19:00 
Samling: Moorlandstallet 
Klädsel: Gärna dina tävlingskläder 

Uteritt med Jenny Goldbridge
Info: Jag kommer att hålla i en uteritt runt om i skördebygden där vi rider runt och har det mysigt! J Vi kommer stanna och ha picknick och köra några lekar, inget speciellt planerat utan vi ska ha skoj som vanligt bara!
Klädsel: Klubb outfiten Om ni inte har den så är det ett krav att ha rida 22 Snabbhet 22. Om hästen är ledsen så får ni antingen slänga in något snabbt plagg eller gå längst bak J
Tid: 16.00
Samling: Steins paddock

Lekar med Britney Moonwood
Samling: Vingårdens paddock
Tid: 17:00
Klädsel: Klubb outfiten
Info: Vi kommer köra olika lekar bland annat Apelsinen (igen cB) och andra lekar i lag.

Lekar med Cassandra Southland och Amanda Silverlord

Samling: Mrs Pike

Tid: 16.00
Klädsel: Gärna klubboutfiten men annars snabba kläder
Info: Vi kommer att köra Tjuv och Polis, och fruktsallad. Tjuv och polis går till såhär: Poliserna räknar ner vid Mrs Pike då tjuvarna ska springa och gömmasig i Görndal. sen ska poliserna jaga tjuvarna och fånga dom, genom att bjuda in dom i grupp. Tjuvarna får inte stå still utan måste springa hela tiden, När man blivit tagen leds man av polisen till mrs pikes hus som bli "fängelsehålan". Polisen måste genast springa därifrån och får inte vakta. För att bli fri måste någon annan tjuv lyckas ta sig förbi poliserna till "fängelsehålan" och rädda tjuvern där inne. Fler frågor tas på plats

Leken Fruktsallad går till såhär: Vi kommer att rida till Stablebucks café, och sprida ut oss över olika bord. Varje person får en frukt som kan vara Päron, aplesin, äpple mm. Det är en person som börjar i mitten och kanske säger: "päron" Då ska alla som fått päron ställa sig upp och hitta en ny stol. ledaren i mitten ska också hitta en ny stol, och då blir det till slut en som inte har en stol. då blir den ledare. och så fortsätter det... När någon säger "fruktsallad" ska alla ställa sig upp och hitta en ny stol!
Fler frågor tas på plats

Postat av: Bella Snowfield

Hur ställer man sig på kö?;) skulle gärna vilja det men inget akut :) /Mvh Bella

Svar: Det står klart och tydligt att man ska mejla genom knappen i menyn.:)
Amanda ~

2014-01-26 @ 21:12:58
Postat av: Alice Goldbridge

Kan du flytta mitt event till 20:00 taack? Jag visste inte om du såg på Skype :s

2014-01-27 @ 12:52:07
Postat av: Nellie Mountainstar

Hej!
Jag kommer nog att vara ganska oaktiv den här veckan och var det förra veckan också för jag har feber och halsfluss. :(

Svar: krya på dig!
Amanda ~

2014-01-27 @ 14:09:23
Postat av: Juliette Starlord

Hej Amanda,jag skickade ett kontaktformulär kl. 16.15 ungefär om att jag ville ställa mig på kön. Bara så du vet för jag har inte blivit uppskriven :)

Ha det bra! <3 Juliette

2014-01-27 @ 15:31:29
Din bloggadress: http://juliettestarlords.blogg.se
Postat av: Bella Eastfield

tänkte meddela in till torsdagens event :)

Levlings runda med Bella Eastfield
Info: Vi ska levla våra hästar tilsammans, level eller storlek på hästen spelar ingen roll eftersom alla kommer vänta på att alla är klara innan vi rider till nästa bana. Vi kommer börja i Moorland och förflytta oss till Fort pinta, sedan Firgrove osv, tills alla banor är gjorda. Vi kommer ta Skördebyggden sist. Hoppas du kommer! :)
Tid: 19:00
Samling: Moorlandstallet
Klädsel: Gärna dina tävlingskläder

2014-01-27 @ 17:07:52
Din bloggadress: http://jorviklife.blogg.se
Postat av: alicia pandapaw

hej om man skickar ett KÖ brev ;) kommer alla på kön som har skickat brev? ;) tacksam för svar <3

2014-01-28 @ 17:17:18
Postat av: Andrea Eveningbell

Jag vill inte gå med än, jag har en annan klubb som jag stannar men kontaktar dig om jag vill gå med sen♥

2014-01-29 @ 19:16:44
Postat av: Rebecca Westberg

Hej jag undrar om jag kan stå på kö till wr? :D

2014-01-31 @ 21:49:34
Postat av: Nathalie Whaleborn

Kan jag få stå i kö???

2014-02-02 @ 07:46:18
Din bloggadress: http://Nathaliejorvik.bloggo.nu
Postat av: Anna Rainforce

Får man komma och titta?? Är lite nyfiken hihi.

2014-02-02 @ 10:55:11
Din bloggadress: http://starstablegalaxy.blogg.se
Postat av: Katelyn Mcburg

JAG STÅR PÅ KÖ :D

2014-02-02 @ 12:45:24
Postat av: tuva silvernight

hej jag vill gettegärna bli med i din klubb jag ställer mig i den LÅNGA kön;D

2014-02-02 @ 18:38:15
Din bloggadress: http://tuvasilvernight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.