Schema v. 52


Denna veckan tar vi det lugnt och har det mysigt med våra familjer, GOD JUL!

Schemat kan komma att uppdateras så håll utkik!

Uteritt med Anna och Amanda
Samling: Övergivna bondgården i Moorland
Tid: 20.00
Info: Vi kommer rida en mysig uteritt i Silverglade tillsammans. Vi avslutar med picknick!

GOD JUL!

Julfest med WR
Juldagen är häst vilket betyder att en stor fest är påväg. Idag ska vi fira julen tillsammans och ha en riktigt trevlig kväll. Vi startar klockan 19:00 med massa lek och bus och kommer sedan att äta julmat hos Barney som är tillagad av jorviks bästa kock. Efter maten blir det en uteritt och vi avslutar med grillfest med dans och musik. 
Era idéer på lekar och saker att göra är välkommet, hoppas VI ses! :D

Ponny träning med Alicia Starnight
Vi kommer rida en ridtur på Everwindfälten innan vi börjar vid Norra Länken med galoppen. Vi ska träna uthållighetten och galoppera långa sträckor i terrängen. Hjälm, sadel och väst ska bäras.

Samling: Mill Hill of Will
Tid: 18:30


LEDIGT

Aktivitet med Lily Rainstorm
Denna fredagen kommer jag, Lily, hålla i en "Julkul Juljakt"! Det kommer att bli en skattjakt där det krävs lagarbete och hjärnor på topp :D Jag kommer säga en ledtråd som speglar en speciell plats på Jorvik. Hittar ni i klubben rätt plats, kommer ni finna en av tomtens nissar som kommer ge er nästa ledtråd. Men i slutet kommer det endast vara en vinnare...

Mer info får ni på plats!

Tid: 17.00 
Samling: Gröndal (ovanpå tunneln)


LEDIGT
Postat av: Anonym

Är det klubboutfiten på allt eller får man ta på det man vill om det inte står något? Vill bara kolla ;)


// Wr's egen Panda :D

2013-12-23 @ 12:58:08
Postat av: Anonym

Woops jag råka kommentera anonymt xD

2013-12-23 @ 12:58:34
Postat av: Amanda Silverlord

Men åhh -.-

2013-12-23 @ 12:58:48
Postat av: Myra R

Westernaktivitet med Myra Riverfall
Idag kommer vi ta en lugnare aktivitet där vi rider en ridtur tillsammans. Men det kommer fortfarande hända saker! Vi börjar i Steves gård. Vi samlas och gör i ordning hästarna. Sedan rider vi mot Valedale. I skogen finns det kor. Jag har pratat med ägaren och det är okej att vi kommer dit och låter våra hästar hälsa på dem, förberedning inför Cutting alltså!
Efter det, ska vi till den vackra paddocken belägen i bergen. Vi kommer där fortsätta med slide-stops som vi testat förut. Efter det är det grillning intill för dem som önskar!
Tid: 18:00
Plats: Steves gård

(På lördag om det funkar?)

2013-12-24 @ 07:32:38
Postat av: Daisy Ponygarden

Jag skulle vilja hålla en lektion om voltige :)
Om det funkar!

Vi ska börja träna hästarna, inte gå på för hårt. Vi ska testa barbackaridning i skritt och trav samt några fler övningar. Ni ska få rida utan träns och sadel för att förbättra viktskänklarna. Mer information där.
Tid: 18:45
Plats: Ridhuset del A

(Nästa vecka på lördag helst, eftersom nyår och allt kommer och nästa vecka funkar för mig :) )

2013-12-24 @ 10:42:37
Din bloggadress: http://daisyss.bloggo.nu
Postat av: Hedda Skywood

Hej!

Jag har haft väldigt mycket i veckan då det har varit julafton. Det innebär massa förberedelse, bakning, firande med släkten m.m. Så jag har varit väldigt upptagen den här veckan, på starstable också! Det har lett till att jag missat veckans event. Jag tror inte att jag hinner till Lilys event idag då jag 16.00 ska till mormor på julfika, men hon bor ganska nära så det finns en chans att jag hinner.

Men förra veckan kom jag på ett antal event i alla fall! Hoppas ni förstår mig, det har vart fullt upp för mig den här veckan och jag hoppas verkligen att ni läser detta nu.

Kramar, Hedda S

2013-12-28 @ 15:28:29
Din bloggadress: http://skywood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.