Aktivitet med Daisy ponygarden

Daisy ponygarden kommer att hålla i kullåkning den 24 Augusti klockan 19:00. Aktiviteten kommer att hålla på i cirka 1 h och slutar alltså klockan 20:00. Ni kommer att samlas vid backen Klas som ligger i Firgrove och för er som inte vet var den ligger få ta hjälp av en medlem och vägledas dit.

Har du inte kullåkt innan så går det till såhär:
1. Spring upp på backen där det är minst brant
2. Styr din häst i full fart mot det brantaste på backen, troligtvis rakt fram
3. Precis innan stupet ner så klickar du på tangenten "X" och då sätter sig din häst ner och glider ner för backen, längden på glidet varierar.

Man vinner 1 veckas mästare i klubben samt en stor ära, men mest så görs detta för skojs skull!

Ni kommer att gå från backe till backe men ni kommer att börja i Firgrove och gå till några backar där som ledaren visar er, ingen går före henne. 
Ni kommer att avsluta på Probacken 2 och sedan rida vidare för att Grilla på ett ställe dit ledaren visar er.

Jag hoppas ni kommer på denna super roliga aktivitet och att det blir lyckat!♥
Postat av: Lucy Flowerlake

Oj då. Vi får se om jag kan komma, det är nämligen på min Födelsedag. Så jag kommer antagligen ha gäster hemma. Men vi får se.

2013-08-11 @ 13:49:19
Din bloggadress: http://jorvikliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.