Glöm inte..

Glöm inte att det är ni som bestämmer hur aktiv WR ska vara, det är erat ansvar lika mycket som mitt!
Känn inte "WR har ju knappt några aktiviteter" utan tänk istället "Om ingen annan vill hålla aktiviteter så gör jag det" så planerar du det noga och skickar all information till mig. 

Ni behöver inte vara rädda för att ha aktiviteter, man kan varken vara bra eller dålig på det. Det gäller bara att man har roligt tillsammans och gör något man tycker om.

Så kom igen nu, planera in en aktivitet redan idag, du kan hålla den ensam eller med en kompis och ni kan ha exakt VAD ni vill, sedan skickar ni all info i en kommentar här på bloggen eller i post på SSO!

Vad behöver jag veta? 
•Vad det är för event
•Viktig information om eventet, ska dom ha med något osv.
•Var ni ska samlas
•Vilken tid
•Vilken dag

Postat av: Alice Goldbridge

Hej! Här kommer aktiviteten som jag skulle skriva.

På Söndag är det dags för nästa event! Vi träffas kl. 19:30 vid Steve's där Alice Goldbridge kommer att hålla i en Boot Camp! Alice förklarar mer på plats. För er som inte vet är Boot Camp en slags träning där man samarbetar med kamraterna och behöver en stark kämparglöd! Så ta med dig kläder som inget gör att de blir svettiga eller skitiga. Vi avslutar den hårda träningen med ett bad nedanför ridhuset.

En sammanfattning:
Vad? Klubbevent, Boot Camp.
Var? Vi samlas vid Steve's.
När? Kl. 19.30 söndag.
Vem? Alla klubbmedlemmar som är Star Riders.
Kläder? Ta med träningskläder!

2013-08-19 @ 16:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.