Vi laddar upp inför skolstarten!

Söndagen den 18 augusti klockan 19:00 kommer vi att samlas vid väderkvarnen för att sedan rida vidare mot äppellunden där vi kommer att släppa hästarna för att sedan grilla och ladda upp inför skolan. Vi pratar om hur sommaren varit, vad vi har hunnit med att göra och inte hunnit med att göra och hur man tänker inför skolan och lite smått och gott.  Amanda Lightfield (jag) är ledaren till aktiviteten, jag hoppas vi ses! :D 
Postat av: Camila Bluebear

Jag vet inte om jag kan komma för att min data alltid stänger av sig:(
Måste köpa en ny..men ville bara fråga om vad för data du har?;D
//Camila

2013-08-18 @ 07:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.