Water Roses Regler

• Trevlig ton ska alltid hållas i chatten, om det ändå uppstår konflikter så håll det utanför klubbchatten.

• Tjata inte på någon medlem eller på ägaren, det kan bli väldigt jobbigt i längden.

• Om någon känner sig ledsen eller utanför så prata med den, ingen ska behöva känna så.

• Visa respekt när aktiviteter hålls.

• Var med för klubben, medlemmarna och aktiviteterna och inte för att bloggare är med. (inga fans)

Mer än dessa regler ska inte behöva finnas i klubben. ♥
Postat av: Stacy Dawnbrige

Heej! Jag skulle gärna vilija stå i kö! På denna klubben! Jag älskar din blogg Amanda!

Svar: Klubben har ingen kö och kommer inte att få det, folk bjuds in om vi har plats i klubben :)
Amanda ~

2013-08-06 @ 21:51:54
Din bloggadress: http://stacystarstable.bloggo.nu
Postat av: Alicia Lowhand

Vill inte va med för att jag är ett fans vill vara med för aktiviteterna och medlemmarna:)

2014-01-28 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.