Schema v. 45


Ni får rösta om maria hela denna veckan

Ponnydressyr med Alicia Starnight (öppen för alla medlemmar o lag)
Andra aktiviteten för alla ponnyägare. Vi har dressyr i paddocken på Paddockön och tränar hästarna inför kommande övningar och tävlingar. Vi rider barbacka för att träna balansen en vecka till. Hjälm obligatoriskt. Vad vi ska göra tas mer på plats.

Samling: Paddocken på Paddockön
Tid: 16.30

LEDIGT

Kadrilj med Anna Waterdawn (öppen för alla medlemmar o lag)
Vi fortsätter träna in kadriljprogrammet som vi började på i lördags. Se till att ha hästar i lvl 15, så att ni inte rider ifrån varandra när ni rider bredvid varandra!
Samling: Jorvikstallets arena Tid: 18.15

LEDIGT

LEKAR MED LUCY WESTLAKE (öppen för alla medlemmar o lag)
Klockan 18.10, samling Gröndal.
Vi kommer köra stafett, hela havet stormar och andra lekar. Mer information på plats!

Hopplektion med Amanda Lightfield (öppen för alla medlemmar o lag)
Vi kommer träna på att sammarbeta med varandra. Vi kommer att hoppa hinder två och två och försöka att få in bra vägar och sammarbete mellan er. Vi kommer göra detta på Marleys bondgård där vi samlas klockan 20:30

Dags för ett klubbmöte igen! Alice Goldbridge håller i mötet i Silverglade Byn, fontänen kl. 19.30. Tänk gärna ut grejer ni vill ta upp. Allt som sägs på mötet kommer sedan föras vidare till klubbägare, eftersom att Alice inte kan svara på de flesta tankar och idéer. Sedan kommer ni få respons på frågorna/idéerna på ett eller annat sätt.

Saker Alice måste ta upp: 
Ni är väldigt dåliga på att komma på aktiviteter som inte hålls av klubbägaren och det känns väldigt tråkigt, det känns som att vissa är med i klubben för dom vet att inte jag har något krav på aktiviteter. Det känns som att väldigt många loggar ut precis innan för att slippa eller är inne och bara helt skiter i det och det är inte kul för oss som verkligen lägger ner våran tid på att vi ska ha kul tillsammans i klubben. Om ni inte bättrar er och på eget ansvar kommer på aktiviteter så kanske man får införa ett krav. Det är så många som nu står på väntlistan och längtar att få komma in o vara med på aktiviteter. Så varför ta upp plats om du ändå inte tänker engagera dig fast du är inne och har tid? Detta är något ni måste prata om på söndag. Om ens många dyker upp då ALICE håller det och inte jag, men jag Amanda kommer vara där. :)
Postat av: Holly moonmountain

Hej! Jag har mailat dig en gång angående klubben, och jag har försökt gör gott intryck :) Men det är så att min brevlåda är lite konstig, Så ibland så får inte personen som jag har skickat mailet till fram det, och ibland får jag inte tillbaka vad dom har svarat. Så jag undrar om du har fått det eller svarat! :)

2013-11-04 @ 18:59:19
Postat av: Holly

hollystarstable.blogg.se

2013-11-04 @ 20:18:01
Din bloggadress: http://hollystarstable.blogg.se
Postat av: Sally westforce

lol jag skulle kommentera så here we go ;)

2013-11-04 @ 20:18:15
Postat av: Nellie Mountainstar

Jag vill bara säga varför jag inte kommer på så många aktiviteter. Min dator har fått ett virus, men den håller på att fixas. Därför lånar jag min lillasysters dator, så jag kan inte logga in "när jag vill". Men snart är förhoppningsvis min dator fixad och då ska jag försöka komma på alla aktiviteter! ; )

2013-11-09 @ 13:22:17
Postat av: Myra Riverfall

för några veckor sedan höll jag i ett flerdagarsridläger och det var 15 st online men 3 kom... Så jag vet hur det känns. Hade förberett mig flera timmar innan och tränat in dressyrprogram osv.. Ska verkligen försöka komma!

2013-11-09 @ 18:07:40
Din bloggadress: http://mriverfall.blogg.se
Postat av: Sofie Diamondwatcher

Hej Manda, Ang. det med att man är oaktiv med aktiviterna mm. Min dator har fått frispel! Jag kan vara inne i 10 min sen laggar den, får fatal en massa gånger och ibland kan jag inte röra mig på 5 minuter för datorn har fryst fast. Håller på att leta efter en ny data att spela på, för det är inte kul att man inte kan vara inne o missa aktiviteterna. Sen så har jag det väldigt struligt hemma, så det minskar min data tid ännu mer. Men håller på att leta för fullt efter en ny data, så snart är jag nog back on track! :)

2013-11-10 @ 14:49:10
Din bloggadress: http://jorviksliv.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.