Schema v.46

Jag hoppas att ni tänkt till och kommer på de aktiviteter ni kan denna vecka!

Måndag 17.00 Kadriljträning i Jorvikstallets Arena med Anna Waterdawn
Vi ska fortsätta träna på kadriljen som vi gjorde förra gången, alla är välkomna. Ni MÅSTE ha glada hästar i level 15 och tävlingsutrustning med 28+ i snabbhet och 40+ i rida, om inte, försök ha så nära du kan. Detta för att ni ska kunna rida bredvid varandra utan att rida ifrån.

Ponnyaktivitet
Det är dags för lite cavaletti i Moorland. Förberedelser inför lite hoppning i framtiden. Vi kommer trava och galoppera bommar och göra bomövningar. Det är sadel som gäller på denna aktivtet och den flesta framåt. Hjälm och stövlar obligatoriskt.

Samling: Moorland Cavalettin
Tid: 17:00


LEDIGT

Under hökens vingar med Amanda & Anna
Klockan 21:00 så kör vi lite under hökens vingar utan häst vid Jorvik stallets Arena. Ta på er färgglada kläder!

Discokväll med Britney Moonwood
Klockan 21:30 samlas vi vid FP Discot för att dansa av oss all energi, det blir en rolig kväll med massa skoj! 
Era finaste kläder på!

Hela havet stormar med Lucy Westlake
Klockan 18:30 är det dags för lite hela havet stormar på Café pinta. Ta med er dom finaste party kläderna.

Äggrace med Amanda Lightfield
Nu när ni tränat på både balans och sammarbete så är det dags för en liten rolig tävling. Vi kommer att samlas vid Valedalesjön. Ni kommer där att delas in i 2-3 lag som kommer köra en bana som jag skapat - ganska enkel men det finns ett svårt hinder. En person i laget kör åt gången och man får bara köra i Kort Galopp för annars kanske ägget spricker. på BROAR får ni dock köra full fart. När den första kommer i mål så ger den ägget till lagmedlem nummer 2 som då springer iväg och så fortsätter de. Laget med alla sina medlemmar i mål först vinner!

Vi samlas vid mr. andersson klockan 16:00
Postat av: Nellie Mountainstar

Jag kommer inte att kunna komma på måndag, för då är jag i stallet. Och kan ni byta tid på torsdagen? Jag lägger mig vid nio, så då får jag inte sitta vid datorn. Tror att det blir lite sent för vissa andra också.

/Nellie

Svar: Anna kommer hem den tiden, dom som kan får komma!
Amanda ~

2013-11-10 @ 21:52:42
Postat av: Jasmines Starnose

Vill bara säga att du är värkligen min favorit bloggare! Du insperar mig med både med ditt starstable liv & med klubben. Älskar allt du gör & allt du lägger ner enorm tid på. Förstör att du lyckats med bloggen & klubben eftersom du lagt ner all denna tiden. En hyllning till dej! Stor före bild för många och en grym
Bloggare med en grym klubb!

2013-11-11 @ 00:16:58
Postat av: Jasmines Starnose

Vill bara säga att du är värkligen min favorit bloggare! Du insperar mig med både med ditt starstable liv & med klubben. Älskar allt du gör & allt du lägger ner enorm tid på. Förstör att du lyckats med bloggen & klubben eftersom du lagt ner all denna tiden. En hyllning till dej! Stor före bild för många och en grym
Bloggare med en grym klubb!

2013-11-11 @ 00:16:58
Postat av: Matilda Silverwater

Jag kan inte komma på söndagens tävling, då jag har trampolinträning IRL då. Inte heller på Torsdagens eller Fredagens aktiviteter då det är för sent och jag inte får sitta vid datorn då :( Bara så ni vet och inte behöver undra varför jag inte kommer! :)

2013-11-11 @ 08:43:49
Din bloggadress: http://Silverwater.blogg.se
Postat av: Camila Bluebear

Jag kan inte komma idag och imorgon.. det är för sent för mig :(

2013-11-14 @ 20:45:12
Postat av: Alice Moonstone/Zäta

Manda, jag vill bara säga att jag inte kan komma på tävlingen idag kl 16:00.
Min bror fyller år och hela släkten typ ska åka på China resturang då.
Bara så du vet alltså.

2013-11-17 @ 14:14:14
Din bloggadress: http://Starfallh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.