Schema v.47


Förra veckan var det mycket att ni gick BRB från aktiviteter hela tiden - detta vill vi inte drabbas av denna veckan då det stör enormt för den som håller aktiviteten. 

Kadriljträning i Jorvikstallets Arena med Anna Waterdawn
Vi ska fortsätta träna på kadriljen som vi gjorde förra gången, alla är välkomna. Ni MÅSTE ha glada hästar i level 15 och tävlingsutrustning med 28+ i snabbhet och 40+ i rida, om inte, försök ha så nära du kan. Detta för att ni ska kunna rida bredvid varandra utan att rida ifrån. Vi möts klockan 17:00

Ponnyaktivitet med Alicia Starnight
Första hopplektionen för våra små ponnys. Vi hoppar på lilla hoppbanan på raka spår och en kort egengjord bana. Sadel, hjälm och stövlar obligatoriskt.

Samling: Stallet Gyllenbladets paddock
Tid: 17:00

LEDIGT

LEDIGT

Hoppträning med Amanda Lightfield
Klockan 21:00 (efter champ) så ska vi mötas vid Tävlingsstarten i GÅD skogen, där kommer vi att rida tillsammans till en kombination som vi ska träna att hoppa. Denna kombination är ganska svår och det gäller att man har ett sinna för avstånd.

Bus och lek med Lucy Westlake
Klockan 20:30 samlas vi vid Fort Pinta Cafeét precis som förra veckan, denna gången blir det dock Dans stopp och det kommer bli superskoj, ladda upp med massa läsk och gådis och kom med dina finaste Disco kläder! :D

Lucy westlake har slutat så dagens aktivitet ställs in

Paintball med Amanda & Anna
Detta var en populär lek som vi körde i Ocean Warriors när jag var klubbledare där. 
Vi kommer att dela in er i två lag som sedan får en varsin sida i Hollow woodskogen, där kommer ni då att få springa och gömma er tills leken startar. När starten går ska ni försöka smyga er på någon från det andra laget och skjuta den genom att skicka en gruppinbjudan. Om personen ser dig så kan hen skjuta genom att skriva *Skjuter ----*(namnet) och då kan du inte ta personen genom gruppinbjudan. Då blir du dock inte träffad men personen klarar sig från ditt anfall så det gäller att smyga sig fram! Ha på er klubbens outfit men ta även med en SVART och en VIT tröja så vi kan skilja på lagen. Vi samlas vid trädet med inristat Landon + Anna i ett hjärta klockan 17:30.

Vi vill även denna vecka veta vilka tider som passar er bäst så rösta här



Postat av: Nellie Mountainstar

Kommer det att vara kadrilj varje måndag? För jag tycker att det är jättekul, men jag är i stallet nästan hela dagen då. :(

Svar: nej varierat :D
Amanda ~

2013-11-18 @ 19:04:46
Postat av: Daisy Ponygarden

Jag kommer inte kunna komma på någon, alla ojämna veckor(47,49,51 osv) för att jag är hos min mamma(separerade föräldrar) och där är det lås på datorn som börjar 17 och slutar 20 mån(har ridning så hinner inte spela sso måndagar ojämn vecka),tis,ons,tor, och på fre 17 till 21, lör och sön har jag inte tid då jag inte får spela så länge varje dag :( Så jag skulle vilja ha eventen tidigare :(

2013-11-19 @ 17:24:59
Din bloggadress: http://ssojorviklife.blogg.se
Postat av: Alice Moonstone/Zäta

Manda, jag vill bara säga att kag är sjuk och det är därför jag inte är inloggad så mkt just nu :(
(jag skriver detta från min IPad iaf du undrar)

2013-11-20 @ 13:23:07
Din bloggadress: http://Starfallh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.