Förändringar i WR

Godkväll allihopa - eller kan man säga kväll redan? Skitsamma!

Jag har nu länge letat efter en terrängledare till klubben men inte hittat någon träff, Maria Mcstar kommer dock att vara testledare under nästa vecka. Men jag har börjat fundera om lite under tiden som gått - pågrund av Alli så har jag börjat fundera på att kanske byta ut terrängen (Dock bara om Maria inte blir ledare och det är upp till er) dock så känns 4 lag kanske lite mycket att vara? så jag har bestämt mig för att - Om inte Maria blir ledare så startar vi upp ett PONNYLAG. Vad innebär då detta? Jo det innebär att Alli (som tjatat på mig om detta) kommer att leda ett lag för de som är intresserad av ponnys och tävlingar för ponnys, där kommer ALLA Grenar för ponnys vara inblandade och ni kommer träna på massor och tävla mot andra klubbar med ponnys. Jag tycker detta är en superbra idé då det inte finns så mycket för ponnys nuförtiden. 


En annan ändring som skett är att jag tagit in Lucy westlake som hjälpledare och även gett henne ett ansvar att hålla i olika lekar för klubben varje vecka, detta för att jag känner att WR vill ha lite sådant också och inte bara träning på träning. Varför fick just Lucy rollen och ingen annan i klubben? jo för jag vet att lucy kan ta ansvar och hon har även väldigt bra idéer. Hon vet vad hon gör och hur man ska göra saker. Sedan eftersom hon har ägt Moon Warriors så har hon erfarenhet av vad som ska göras i en klubb och hon blir även som en liten hjälp för mig när jag behöver det. ett plus i kanten är att hon är väldigt aktiv!

Så ni kan maila och breva lucy och försöka göra ett gott intryck för att få hamna på listan också :D
Lucy kommer även få räknas in i alla lagen då hon älskar och tävla - hon har tillstånd som belöning för hjälpen ;)
Postat av: Linnea Moondotter

Finns det olika scheman för de olika lagen? isåfall var?? vilka är ledare för hopplaget och vem för dressyrlaget?? <3

2013-10-26 @ 15:29:33
Din bloggadress: http://www.linnea.moondotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.