Ponnylag

Hej allihop!
Jag är Alicia Starnight och har varit med i Water Roses ett tag nu. Jag älskar ponnys! <3333 Manda har gett mig ett "erbjudande", starta ett ponnylag. Alla som är med i ponnylaget kommer ha titeln Stallflicka
(jag tyckte det lät gulligast och ponner är gulliga).

Ponnylaget kommer ha aktiviteter, tävlingar och träningar för endast ponnys i WR. Det kan bli träningar i olika grenar, ridturer, vanliga aktiviteter ibland och tävlingar mot andra klubbar och ibland mot folk i laget. 

Vi kanske badar ibland, rider, tränar i backar, tränar dressyr, tävlar mot varandra, hoppar banor, stafett och tävlingar osv. Till en början blir det mer träningar och aktiviteter, för att komma in i allt. Men det blir mer och mer tävlingar med tiden!

Aktiviteternas början kommer vara mellanm 16:00-20.00 (att det börjar på någon av tiderna därimellan och på). Vi kommer ha två aktiviteter i veckan, jag tänkte variera veckodagarna och försöka ha olika varje vecka. Beroende på vilka som går med så får jag ta in deras åsikter och när dem kan så det blir så bra som möjligt. Vi kommer vara överallt på Jorvik när vi har våra aktiviteter.

Såklart är alla i hela klubben som äger en ponny välkomna på mina aktiviteter. Om det pga något inte skulle vara så att det är en speciell aktivitet som bara är för laget så skrivs det på schemat!

Men detta lag startas endast upp om det är minst 7 intresserade, så att det inte blir för få med folk och onödigt planerade aktiviteter. 

Kommentera gärna om du är intresserad isåfall!


Vi kommer mest troligen behålla terränglaget om det fortfarande finns vilja till det. Men titlarna för de olika lagen ändras om minst 7 stycken vill vara med i ponnylaget. 

Nya titlarna isåfall
Mästare - hopplaget
Medlem - Dressyrlaget
Elev - Terränglaget
Stallflicka - Ponnylaget

KOMMENTERA DETTA INLÄGG OM DU VILL VARA MED I PONNYLAGET
Postat av: Siri Moonbear

Jag är intresserad av att vara med i Ponnylaget

2013-10-26 @ 16:49:28
Din bloggadress: http://moonbear.blogg.se/
Postat av: Daisy Ponygarden

Jo jag vill vara med! Men jag kommer dock inte skaffa ponny först om 3 veckor :/ Så jag vet inte om jag ska gå med nu eller sen :)

2013-10-26 @ 16:49:44
Din bloggadress: http://ssojorviklife.blogg.se
Postat av: Sofie Sundawn

Jag är gärna med i Ponnylaget! ;3

2013-10-26 @ 17:00:56
Din bloggadress: http://starstablesofie.blogg.se/
Postat av: Alexandra Mcbard

Jag skulle kunna gå med i ponnylaget :)

2013-10-26 @ 17:04:08
Postat av: Britney Moonwood

Jag vill joina ponnylaget :D

2013-10-26 @ 17:07:19
Din bloggadress: http://moonwood.blogg.se
Postat av: Exenzia

Sounds great :D

2013-10-26 @ 18:29:13
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Michelle Nightlake

hej! jag har mejlat dig (Manda) ang. varför jag inte är med i WR. du sa att det var för att jag inte hade kommenterat på ett inlägg om man ville stanna. jag missade det och blev väldigt förvånad när jag loggade in och märkte att jag inte var med.

jag kan ju säga att jag var med på klubbmötet också då vi bestämde vilken klubbfärg vi skulle ha. jag trodde ju att det gilldes då du ville att man skulle vara aktiv. jag hade ju förstått om jag hade varit offfline men jag loggar ju in minst fyra dagar i veckan...

så mi fråga är om det finns ngn chans att jag fick va med i klubben igen. skulle va väldigt roligt om jag blev det då jag stormtrivdes.

kramar Michi

2013-10-26 @ 20:00:09
Postat av: ALICIA WINTERLUND YÄ

JAAG VILL GÄÄÄRNA.

2013-10-26 @ 20:08:13
Postat av: Sofie Diamondwatcher

Såklart jag vill vara med! :3

// Tjejen i WR som ska ha alla ponies!

2013-10-26 @ 23:09:41
Postat av: Sally westforce

Yey!! JAG ÄR MED!! MED MIN HAVREMOPPE! ;)

2013-10-27 @ 17:07:34
Postat av: Jennifer Northwood

Jag vill gärna vara med i ponnylaget! Är dock i finland och e drf oaktiv. Snälla kicka inte :c

KRAMIS

2013-10-28 @ 12:04:42
Postat av: Ellie Greennight

Jag skulle vilja! har två ponnys så! ;)

2013-10-28 @ 18:15:37
Din bloggadress: http://elliestarstablelife.blogg.se
Postat av: Claudia Winternight

Me wanna Join :D

2013-11-03 @ 16:18:38
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.