Schema v. 44

Denna veckan kommer Maria Mcstar vara testledare för terränglaget & Ponnylaget kommer även att invigas!
I slutet av veckan så kommer en omröstning upp där ni helt anonymt röstar på om Maria ska få stanna ~ Annars kommer nog Terränglaget läggas på hyllan ett tag! :)

Hoppträning med Amanda Lightfield klockan 14:00 (VIKTIG)
Idag blir det en lite längre dag då vi ska utse några personer som ska få vara med och tävla under söndagen när laget ska möta Sneaky Dragons (mer info längre ner).

Vi kommer att mötas vid ridhusets B-del där vi ska prata om söndagens tävling. Sedan kommer vi välja ut 6 stycken som ska få vara med i laget och 2 reserver. Detta gör vi genom en utslagning. Mer info på plats!

TA MED era snabbaste hästar och kläder!

Terränglektion med Maria Mcstar klockan 18:00

Alla möts i Moorland (där justin stod innan). Vi kommer träna på att hoppa studs och hoppa olika hinder som vissa hästar tycker är läskiga. Vi kommer tillsammans trava upp till den övergivna bondgården där jag kommer förklara lite mer om vad vi ska göra under lektionen!

Ta inte
med Frieser, Andalusier eller Ponny! Ha helst häst i level 13-15! :)

Dresscode: Rosa och Svart! Ha gärna benlindor/benskydd så era hästar inte skadar benen. Ha helst hjälm.

Mjukstart med ridtur och bada i Skördebygden med Alicia Starnight
Eftersom det är första ponnyaktiviteten och vissa ponnyer inte rör sig lika ofta som andra hästar, så tar vi en ridtur som första aktivitet. Vi rider igenom Gröndal och tar en väg mot Glömda hedarna där det finns en badplats nära det Uråldriga trädet. Där badar vi så ta med kläder som passar att bada i. Vi grillar även där medan ponnyer betar på hedarna. För att träna balansen rider vi även barbacka.

Samling: Jorvikstallets arena
Tid: 17.00

LEKAR MED LUCY WESTLAKE (öppen för alla medlemmar o lag)
Klockan 18.10, samling Gröndal.
Vi kommer köra stafett, hela havet stormar och andra lekar. Mer information på plats!

Dressyrlektion med Anna Waterdawn kl. 20.15 Samling Jorvikstallets Arena.
Vi ska börja träna in ett kadriljprogram, och sedan kommer mitt lag diskutera lagjacka. Det är bra om så många från dressyrlaget som möjligt kan komma med tanke på att vi ska välja lagjacka.

Dags för tävling mot Sneaky Dragons klockan 16:00 Samling i RH
Parhoppning: Ni kommer vara sex stycken personer från laget som är med och tävlar, och ni kommer delas in två och två för att sedan bjudas in i en grupp där ni kommer vara två från WR och två från SD. Sedan kommer vi att starta Baronessans andra bana. De två första som går i mål får ett poäng var till sitt lag. Är både från t.ex WR så får vårat lag två poäng. Men är det en från WR och en från SD så får vi ett poäng var. 

Klädsel: Hopplagets lagjacka med valfri outfit och Snabbkläder när du ska tävla :)

Som ni vet har WR inga stora krav på att man ska gå på aktiviteter - Men om ni aldrig kommer så ser varken jag eller någon annan i klubben en andledning för personen att stanna, det är många som väntar på att få gå med. så tänk på det och kom på alla aktiviteter du kan :)
Postat av: Myra som är i hopplaget

Meh. Jag har inte höstlov så jag missar uttagningen D:
Åh ^^'
Annars så najs schema c:

2013-10-28 @ 09:23:42
Din bloggadress: http://Mriverfall.blogg.se
Postat av: Hedda Skywood

Jag är med i hopplaget, men jag ska göra en sak irl idag och missar då uttagningen. Men jag kommer på resten av veckans aktiviteter (fre,sön). Lycka till hörni! :D

2013-10-28 @ 12:31:03
Din bloggadress: http://Skywood.blogg.se
Postat av: Sofia Youngwright

Vi prata lite på i spelet så jag skriver det jag har försökt maila och skickat Juliette Stardawn att säga: Hej Amanda! Sofia heter jag och jag skulle vilja bli medlem i WR. Jag vill det för att få nya vänner, delta på roliga event och ha roliga samtal. Jag betraktar inte dig som "känd". Jag betraktar inte någon i klubben som "känd". Ni är ju vanliga människor. Men hoppas du svarar och att jag blir en glad medlem i WR. <3

2013-10-28 @ 15:10:34
Postat av: Nellie Mountainstar

Jag kanske inte kommer på så många aktiviteter för mi dator har fått ett virus då den funkar inte. Därför kan jag inte logga in så ofta. Men min kompis tar hand om mina hästar dom dagarna jag inte kan logga in! :)

2013-10-28 @ 16:39:03
Postat av: Alice Goldbridge

Söndag

Dags för ett klubbmöte igen! Alice Goldbridge håller i mötet i Silverglade Byn, fontänen kl. 19.30. Tänk gärna ut grejer ni vill ta upp. Allt som sägs på mötet kommer sedan föras vidare till klubbägare, eftersom att Alice inte kan svara på de flesta tankar och idéer. Sedan kommer ni få respons på frågorna/idéerna på ett eller annat sätt.

2013-10-29 @ 16:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.