Schema V.41

Postat av: Jenny Skydawn

Ledsen Manda men fyller år på söndag och lördag kan man säga så kan inte komma de dagarna kanske lördag. Fredag maybe för att min farmors begravning är då.. :(

2013-10-06 @ 17:42:20
Postat av: Nichole starrock

Kan tyvärr inte komma på varken fredag eller söndag! På fredag ska jag ner till Stockholm med min skolas skol if styrelse för att se på Sverige- Österrike i fotboll och på söndag spelar jag själv fotboll då det är uttagning till dalalaget! :3 så får se om jag kan komma på nån av dem andras lektioner! :/

2013-10-06 @ 21:52:40
Postat av: Anastasia Eastforest

Jag tänkte hålla två lektioner? om de är ok. Nästa vecka. Det första börjar med att de är spioner, och jägare. Vi säger att jägarna börjar. Jägarna ska springa runt när jag säger till. Efter 10 eller 5 sekunder så börjar spionerna eller tvärtom börja springa efter dem! vi säger att jag är spion du är jägare. Du springer, och jag bjuder in dig i grupp. Då är du tagen o du går du till en NPC. En gubbe som ger uppdrag m.m Då kommer de står en jägare där som håller koll så ni inte kan springa ifrån! Men om alla spioner jagar en jägare, då får jägaren gömma sig ex i en buske eller liknande. Då om ingen hittar dig så får du spionera dig så ingen jägare ser dig, så får du gå till stället där alla spioner står tagna. Då så bjuder du in några spioner i en grupp utan att jägaren som står o vaktar sett de. Och då skriver den personen till mig att nu är dem fria igen! ... Men om de blir så att spionen som är ensam kvar då vinner jägarna. Om Spionen bjuder in dem i grupp så vinner dem utan att jägaren som står o vaktar sett dem eller vad de nu är du förstår mig! Jag tänkte att vi skulle samlas i Ridhuset vid Linn.. eller vad hon heter. :D Och sedan om jag fick tänkte jag göra en liten lektion där vi hoppar på vd stranden över stockar. :)
Några frågor?
// Anastasia Eastforest.

Svar: Ge mig en förkortning som ska stå på de lilla schemat, vad du vill kalla det. och sedan dagar o tider :D
Amanda ~

2013-10-07 @ 21:06:15
Din bloggadress: http://silverforestriders.bloggo.nu
Postat av: Myra Riverfall

ska inte andra personer få möjlighet att vara testledare innan det avgörs om vi ska ha kvar Lydia? så man liksom har nåt att jämföra med och så =)

Svar: Det var typ ingen annan som ville vad jag vet :3 1 hade testlektion förut o tror inte det var fler!
Amanda ~

2013-10-10 @ 19:52:15
Postat av: Alice Goldbridge

Event dåe:

Lör: I helgen kommer det vara ridläger med lekar, lektioner och annat kul! Alice Goldbridge kommer ta hand om detta, men det kan även ske att andra håller i lektioner mm. Mer info kommer snarast.

Sön: Ridlägret fortsätter! Mer info kommer.

2013-10-12 @ 06:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.