Att göra gott intryck

handlar inte om att skriva 3 rader om dig själv eller att bara säga att du vill stå på väntlistan. 
Det handlar om att få mig att bli intresserad av att ha med dig som medlem, att på ett ungefär få veta vad som kanske väckte upp ditt intresse för WR, hur du kan bidra till klubben, varför just DU borde få gå med. Bevisa att du är mogen och inte en som vill gå med bara för några som bloggar är med i klubben samt äger den. 

Gör om, gör rätt. Har ni inte fått svar på brev är det PGA detta, kram på er! ♥
Postat av: Nova bluebell

Hej jag heter Nova bluebell och tror att waterroses är en rolig klubb och dem flesta klubbar jag varit med i har upplösts eller något sånt och jag har nästan aldrig något att göra och den här klubben verkar vara rolig ha snälla och trevliga medlemmar och det verkar som om alla få vara med jag skulle vara jätte tacksam om jag får vara med jag har aldrig något att göra så jag finns alltid på posten i sso så du kan belevad till mig tack på förhand

2013-10-07 @ 18:10:03
Din bloggadress: http://princessnova.bloggo.nu
Postat av: Nova bluebell

Breva

2013-10-07 @ 18:10:55
Din bloggadress: http://princessnova.bloggo.nu
Postat av: Hanna Riverson

men ska försöka göra gott intryck:)

2013-10-24 @ 14:30:38
Din bloggadress: http://ssodream.blogg.se
Postat av: Daisy Greenwood

Jag försökte skriva till dig på SSO men du hade full brevlåda så Lilsner (Lily Rainstorm) sa att jag skulle skriva här :D Jag heter Daisy Bacon Bacon Baconetti Kiwi Snurrekurresprätt Grönträ (eh). Anledningen till varför jag vill gå med i WR är för att jag tycker att det verkar vara en trevlig, aktiv klubb med många trevliga medlemmar. Den senaste tiden har jag hoppat runt i olika klubbar och kännt att jag inte trivts så bra. Jag har länge velat testa andra klubbar men inte gjort det just för att jag inte gillar systemet. Att göra ett gott intryck tycker jag är en riktigt bra idé och det funkar ju. Jag tycker att WR verkar vara en seriös klubb men ändå oseriös om du förstår vad jag menar? Ni kan liksom ha kul och skratta tills ni gråter och sånt gillar jag då jag själv är lite av en skämtare. När jag säger seriös klubb så menar jag att det är events osv. Jag hoppas att jag kan bidra med skratt och glädje :D

Svar: Uppskriven!
Amanda ~

2013-10-26 @ 20:52:25
Din bloggadress: http://greenwood.blogg.se
Postat av: Frida snowpaw

Hejsan :3 jo din brevlåda var full så jag skriver här hehe. jag vill gå med i WR för att du verkar vara en trevlig,seriös klubbägare ,ni verkar ha roliga event och för att en av mina bästa kompisar (lily rainstorm) är med i klubben :) de jag kan erbjuda är att jag är aktiv,kommer på många event och är för det mesta positiv,skämtsam men samtidigt seriös när det behövs ;D

Svar: Hört om dig, du är uppskriven!
Amanda ~

2013-10-26 @ 23:26:08
Postat av: Leia Moonheart

Hej! Jag vill stå på kö till WR! Jag har hört talas om er genom en kompis som är med. Jag är i lvl 11 men snart i lvl 12. Jag har tre hästar och har selat i ca fem månader tror jag. Jag har ALDRIG hittat en klubb jag passar i! Men Jenny starstone (min bästis) har sagt att den är väldigt bra och att hon trivs och gillar den mycket. Vi är ganska lika i sättet eller vad man säger. Jag själv har funderat på att skicka mejl till dig och idag hände det. Jag bestämde mig och testade först att mejla på sso, men det funkade inte för din brevlåda var full. Så då skriver jag här istället. Puss! hoppas jag får stå på kö!

2013-10-27 @ 08:45:59
Din bloggadress: http://leiamoonheart.blogg.se
Postat av: Hanna Riverson

Åhh:( Jag vet det du har tydligen säkert iggat mig:( Jag räcker inte till nått:(

2013-11-09 @ 20:13:34
Din bloggadress: http://ssodream.blogg.se
Postat av: lovisa underlee

hej :3 jag vill gärna stå i kö till wr för den låter mysig med ponnylag osv, så jag är en glad och snäll flicka på 10 år och som äslakr små knubbiga ponnysar, jag blev uppväxt i silverglade byn med min pappa lance. Jag var 6 år när jag fick min första häst som heter Rosemagic, och nu lever jag med mina 4 hästar Rosemagic, Lemonlove, Bravepearl och Darkprince. WR låter jätte mysig så det skulle vara kul aatt gå mee i denna underbara klubb!♥♥


mvh Lovisa underlee

2013-11-10 @ 08:13:02
Din bloggadress: http://lovisaunderlee.blogg.se
Postat av: lovisa underlee

hej jag vill gå med i wr för att Britney Moonwood är min kompis och hon sa att Wr är en underbar klubb med en seriös klubbägare roliga event osv.. jag har ALDRIG hittat en klubb med en seriös Ledare som inte säger t.ex "håll käften Lovisa!" det har hänt mig ganska många ggr i en klubb som jag har varit med i! så det skulle vara jätte kul om jag fick stå i kö till WR♥

//Lollo♥♥

2013-11-11 @ 14:58:09
Din bloggadress: http://lovisaunderlee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.