Göra om Water Roses?

Hejsan alla våra fina medlemmar där ute. 
Jag och Anna har suttit och pratat en del ikväll, vi kom in på Water Roses och jag kom på en idé som både jag och Anna älskar. Vad jag vet skulle vi vara den första klubben som kommer att vara denna typen av klubb.

Läs här under för att få reda på mer:
Jag vill få igång WR lite mer, det är något som skulle stå högt upp på min lista, men ändå så vill jag inte ha krav på er medlemmar eller sådant. Men nu har jag och Anna kommit på en både bra men rolig idé, hur skulle det se ut om WR skulle vara en klubb inriktat på Terräng, Hoppning och Dressyr? Vi hade tänk oss att det ska vara jag och Anna samt en Klubbledare till, jag kommer då att vara ledaren för Hoppning och Anna för dressyren. Därför behöver vi en i Terräng också. Sedan så kommer klubbens medlemmar få välja vilket "lag" de vill tillhöra, Elev är hoppning, Medlem är Dressyr och stallflicka är Terräng. Detta har inte så mycket stor betydelse, för ni får självklart komma på alla lektionerna trots att ni är i ett annat lag. Vad ska då lagen vara till för? Jo jag tänkte att man skulle kunna prata med andra klubbar om att tävla mot dom i just den grenen i lagtävlingar, när detta inträffar är de då bara laget som får vara med, t.ex om det är Dressyr så får bara de som är med i Dressyrens lag vara med och tävla mot den andra klubben. 

Det skulle hållas minst 1 lektion i varje gren varje vecka, och därför har ledarna ett litet ansvar.
Sedan skulle självklart ni medlemmar fortfarande få hålla aktiviteter, men helst så ska det vara en träning eller så, men ni får gärna hålla i t.ex en uteritt också för lite variation. :D

Jag kommer att rensa klubben ungefär varannan månad på medlemmar som jag knappt sett alls, jag kommer dock ta hjälp av ledarna med detta.  Annars så kan ni inte kickas förutom om ni inte bryter regler dvs.

Det är ni som bestämmer om ni vill ha WR så som den är eller göra WR såhär. RÖSTA 8'D


Hoppas ni förstod texten, är inte den bästa på o förklara ;)
Postat av: Lisa Winterstorm

Jag kan ha terräng ;))) Okej, nej men, hur blir man för terräng isåfall?

2013-09-03 @ 19:54:02
Din bloggadress: http://frostmane.blogg.se/
Postat av: Lisa Winterstorm

Jag kan ha terräng ;))) Okej, nej men, hur blir man för terräng isåfall?

Svar: testlektion för mig eller anna ;D
Amanda ~

2013-09-03 @ 19:54:09
Din bloggadress: http://frostmane.blogg.se/
Postat av: Camila Bluebear

Dressyr *.*

2013-09-03 @ 20:53:49
Postat av: Juliette Stardawn

Håller jättegärna i terräng så hojta till ifall de behövs! ^^

2013-09-03 @ 20:55:59
Din bloggadress: http://jstardawn.blogg.se/
Postat av: Emma Sweetwood

Guud va roligt!:D satsar på hoppning tror ja!x) haha nämen, skulle va najs;)

2013-09-04 @ 07:44:28
Din bloggadress: http://emmasweetwood.bloggo.nu
Postat av: Lisa Winterstorm

Kommer nog joina dressyrlaget kanske :D

2013-09-04 @ 08:49:56
Din bloggadress: http://frostmane.blogg.se/
Postat av: Patricia Snowwater

Jag vill gärna gå med i WR :)

2013-09-06 @ 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.