Ny Terrängledare sökes

Då Juliette Stardawn inte har tiden som krävs för att leda ett helt terränglag så sökes nu en ny ledare. Juliette kommer att hjälpa mig leta så ni kan antingen ha en testlektion för mig eller henne.

För att bli Terrängledare krävs det att du har mycket tid och vilja, och du måste vara lätt kontaktbar (t.ex via KIK) så att vi kan planera och göra schemat. Tror du att det är rätt jobb för dig kommentera detta inlägget och haffa oss när vi är inne på SSO. FÖRST TILL KVARN gäller !
Postat av: Alice Goldbridge

Vill gärna ha testlektion! 😊

2013-09-30 @ 21:55:38
Postat av: Myra Riverfall

alltså, jag är intresserad av tjänsten. Men jag skulle vilja ha tid att fundera på det jag tror inte ''först till kvarn'' är någon långsiktig lösning, det är bättre att det isåfall tar ett tag att hitta den rätta och att det funkar än att det blir en till som hoppar ur pga något skäl. :)

Svar: med först till kvarn menar jag den första som har testlektion och är superduktig :3
Amanda ~

2013-10-01 @ 18:53:27
Postat av: Juni Nightbell

Hej Amanda kan du ställa mig i kön till Water Rose för ni har väll kö?

2013-10-01 @ 19:29:49
Din bloggadress: http://nightbell.bloggo.nu
Postat av: Lydia Applepie

Hej!:D
Jag kan otroligt mycket om fälttävlan och terräng då jag (irl) startade SM i somras med min egna ponny där jag även kom 3:a! :) Jag var både nere i Tågarp på Lag-SM och sen uppe i Hofors på Stil SM, jag vann ju även brons där!:) Hör av dig på mailet på starstable till Lydia Applepie om du det låter intresant!:D

Svar: har skrivit upp dig på vår lista! :3
Amanda ~

2013-10-01 @ 20:27:54
Postat av: Mille Lionnight

Hej! Jag är intresserad, dock kan jag inte massa om terräng, men jag ska läsa på om det behövs ;)

2013-10-02 @ 08:51:46
Postat av: Elvira Loudforce

Jag vill jättegärna ha "testlektion"! :)

2013-10-03 @ 06:45:23
Postat av: Victoria Rainheart

Får jag gå med i er klubb? jag är inte mer starrider men ska köpa det pånytt :) jag har letat klubb lääänge men inte hittat någon på svenska eller en med seriösa tävlingar :(

2013-10-03 @ 17:33:35
Din bloggadress: http://rainheart.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Manda ~
Skulle vara väldigt roligt att ha terräng laget :D
Väldigt intresserad!
Har kik, kollar typ 34567826367247 varje dag x3

Ses ~

2013-10-05 @ 16:08:12
Postat av: Martina Mcstar

Oj senaste var från Martina Mcstar

2013-10-05 @ 16:08:49
Postat av: Cassandra Flowerland

Hej Amanda!
Jag vill gärna gå med i din klubb. Kan vi mötas i dag så kan du se om du gillar mig :) Du redigerar fett bra, du är världsbäst på champion, du har så fina hästar också. Små rosor är dom alla ;)

Och har du kik? Vad heter du isånafall? Vill säga en liten sak
Personligt....

2013-10-06 @ 09:33:31
Din bloggadress: http://cassflow.blogg.se
Postat av: Alice Moonstone

Hej Manda.
Jag skickade en kommentar tidigare om att jag ville gå med i klubbens kö, jag skickade ett brev på SSO men har inte fått svar... Kan du rensa din brevlåda så kan kag skicka igen?

Med vänlig hälsning, Alice.

2013-10-13 @ 11:22:37
Din bloggadress: http://Starfallh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.