Schema v.39 23 sep - 29 sep

Först och främst vill Anna be om ursäkt för missade lektioner, det ska inte hända igen!
Vill ni hålla en aktivitet nån dag så får ni självklart göra det fortfarande!
 
Postat av: Anonym

Kan man komma på hopp och tärräng lektioner om man har dressyr?

Svar: ja det kan man, om de inte står att de bara är för hopplaget :)
Amanda ~

2013-09-22 @ 16:25:40
Postat av: Annie Bluestar

Är klubben full? Jag vill gå med :)

2013-09-22 @ 19:39:12
Din bloggadress: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: Nichole Starrock

hej! jag tror inte att jag hinner komma på mötet för hopplaget ikväll pga att jag har fotbollsträning! :/
Men vill gärna va med på söndagens tävling så att du vet! :3

2013-09-23 @ 16:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.