Terränglektionen inställd

Juliette är sjuk och har därav ställt in sin lektion!

Hon kommer dock hålla den imorgon istället vid samma plats men klockan 16:00!
Postat av: saga moonfoot

hej amanda! jag vill hemskt gärna gå med i water roses. jag vill inte bli medlem bara för att du är amanda lightfield. utan jag älskar alla tre, du, kim och anna. men jag älskar er och jag fattar om ni inte vill ha med vilka personer som helst, som skryter till exempel: JAG ÄR MED I WATER ROSES! AMANDA LIGHTFIELD ÄR LEDAREN! sån är inte jag.

2013-10-06 @ 12:44:28
Din bloggadress: http://moonfoot.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.