väntlista till WR ~

Det har förekommit väldigt mycket fusk i brev där folk ska göra ett gott intryck vilket vi tycker är väldigt tråkigt tyvärr, därav kan vi varken har kvar detta sättet att skicka brev eller väntlistan då vi inte vet vilka på listan som faktiskt är sådana som dom fått oss att tro i sina brev, så därför raderas nu listan.

För att komma med i klubben så kommer det vara först till kvarn när det finns plats, dock kanske det kommer bli så att jag har hört om dig tidigare eller inte får en "bra" känsla och nekar din förfrågan. Vi gör det inte för att vara elaka utan för att alla i klubben ska trivas. Finns det plats i klubben så står det längst upp i menyn!

Hur hamnar jag på listan?
För att hamna på Väntlistan och ha en chans att gå med i WR så krävs det att du gör ett gott intryck på mig t.ex när du skickar iväg ett brev till mig, hur du ska göra det är helt upp till dig. brev som "jag vill stå på väntlistan till WR" kommer att raderas direkt. Har du bra rykte bland medlemmarna i klubben så har du större chans att komma in i klubben och även fortare än de andra på listan som inte har det. Listan kommer att ha en ordning men den kanske inte alltid hålls.

Hur tar ni in medlemmar från listan?
Om det är en person jag har pratat med mer än de andra eller har hört mycket gott om i klubben så kommer hen kanske ha chansen att komma in tidigare än de andra i WR. Annars så kommer vi ta in efter ordningen på listan när det finns plats i klubben.

ALLA INTRYCK BREV SKICKAS TILL LILY RAINSTORM

Vill du inte längre gå med i WR men står på listan så säg till mig så tar jag bort dig

Väntlistan till WR:
Izabella Mountaindawn
Cornelia silvernight
Phoebe Rainfield
Mandy Riverborn
Maggie Sunbear
Sasha Rainnight
Maja Starside
Andrea Friendforest
Sandy Bluecamp
Rose Goldfield
Sofia Goldwood
Sofie Shyheart
Alva Lightlee
Wilma Snowfield
Jenny Weststone
Amanda Goldheart
Luna Northstone
Linnea Moondotter
Daisy Greenwood
Frida snowpaw
Britney Highstorm 
Hedda Westfall
Scarlett Silverwood

Lilly Youngland
Sofia Youngwright
Hanna Lightbear
Stephanie Seahill
Elina Silverburg
Samantha Crazydawn
Sasha Shadowside
Lilly Mooncamp
Scarlett Sealake
Sally Westfield
Nikki Skynight
Grace Mooncamp
Jasmine Starnose
Ellen sealand

Nathalie lightforest
Michelle Ponystreet
Anna westside
Elsa Longlord
Filippa goldforest

Rose skystar
Aixa shynight
Nichole Silverheart
Katelyn Eveningfall

Fetmarkerad text betyder att jag har mailat dig angående att de finns plats och väntar på ditt svar
Postat av: HorseJumps

Va?! Men jag vet ju inte hur jag kommer med? :o Men ahaha! Du e sööööt

2013-09-17 @ 16:29:48
Postat av: Camila Bluebear

Hej Amanda!
Jag ville bara säga att jag brukar inte vara så aktiv nu för tiden för att min dator är på service. ;__;
Hoppas att den blir bra igen!:D
Ville bara säga så att du vet varför jag inte brukar vara inne :)
//Camila

2013-09-17 @ 16:45:50
Postat av: Diana Flowerpie

Hej Amanda! Jag är Diana, jag har skickat ett brev till dig för några dagar sedan, du sa att jag fick komma med i klubben och då undrar jag om jag skulle stå på väntlistan, komma in direkt eller om du har ångrat dig? c:

Svar: Hej diana, jag borde ha svarat på ditt senaste brev, annars så har jag råkat radera det så skicka bre igen så pratar vi om de!
Amanda ~

2013-09-17 @ 18:48:50
Postat av: Juliette Starlord

Hej! Jag ville bara säga att WR verkar vara en aktiv o kul klubb me sköna medlemmar! :) Många klubbar jag har varit med har alltid slutat i ett bråk eller att 1 dag efter att jag har gått med i den så upplöses den :( Men,Water Rorses verkar ha det där lilla extra som jag VET många söker. Så skulle vara roligt att få en plats i väntlistan ;) Om du tycker att jag hoppar på,visst det godtar jag! Det är ditt val... Take care! <3

2013-09-17 @ 19:01:34
Din bloggadress: http://Jullan-o-Dreamy.bloggplatsen.se
Postat av: Liv skybrigde

Hej Amanda!! Jag har länge letat klubb me aldrig hittat någon och när jag väl hittar en så ignorerar alla mig eller så upplöses klubbe typ dagen efter eller så blir det bråk. Jag har letat efter en serijös (stavning) Klubb .som inte ignorerar en eller uplöses m.m och Water roses värkar vara jätte bra och rolig. dom flästa av mina kompisar har varit med i en av dina förra klubbar och dom har sakt att dom har varit jätte roliga och bra!! Oj nu blir det väldigt långt men det skulle vara jätte kul om jag skulle få komma på väntelistan. :)

2013-09-17 @ 19:29:57
Postat av: stella pinkcake

Hejsan Skulle vara kul att vara med i en klubb som din för: ni är aktiva i klubben man trivs i klubben det är roligt att vara med alla i klubben!
Säger så att vara me i WR skulle vara super kul när man lixom inte har ngt att göra på ss.
Men verkar som om alla i klubben har riktigt skön personlighet! så ja nu vet du hehe :) skulle vara grymt om jag kom i alla fall på listan tack tack :)

2013-09-17 @ 20:12:56
Postat av: Anonym

Hejsan c8 Jag är en glad och rolig tjej på 11 höstar som älskar allt som har med hästar och göra :3 Jag är en väldigt aktiv spelare och jag spelar varje dag. Tja.. Jag vet inte hur man ska skriva det på ett annat sätt men om du tycker att jag passar in så får du gärna skriva upp mig på väntelistan :3

2013-09-17 @ 20:24:44
Postat av: Sofie shyheart

Oj jag glömde visst att skriva in mitt namn så det står anonym istället där ovanför men jag heter iallafall Sofie shyheart på starstable Kram<3

2013-09-17 @ 20:25:58
Postat av: Lilly Youngland

Jag skulle jättegärna vilja vara med i WR. Jag söker en rolig och aktiv klubb, sååå skulle bli suuuper glad om jag fick gå med eller iallafall stå med på vänlistan

Svar: Som sagt, man måste göra ett gott intryck på mig och detta är knappast ett sätt för o göra de :)
Amanda ~

2013-09-18 @ 13:12:42
Din bloggadress: http://lillyyounglands.se
Postat av: Liv skybrigde

Föresten menar du brev på bloggen eller på SSO. Har frågat innan men har aldrig fått svar så har frågat 3 gånger och du har inte svarat någon gång. Men det är ditt val om jag ska få vara med i klubben och jag fattar om du inte vill.

Svar: Har du bara skrivit t.ex att du vill gå med i WR o inget mer så ja, då har jag ignorerat och raderat!
Amanda ~

2013-09-18 @ 13:30:52
Postat av: Liv skybrigde

Altså på SSO

2013-09-18 @ 13:31:20
Postat av: Lina Easthill

vrfr har jag blivit utslängd? ;_;

Svar: För att de som inte valde lag inom 4 dagar räknades som oaktiva och kickades :3
Amanda ~

2013-09-18 @ 17:03:50
Postat av: Patricia Snowwater

Vill gärna stå med på vänblistan :)

Svar: Som sagt, man måste göra ett gott intryck på mig och detta är knappast ett sätt för o göra de :)
Amanda ~

2013-09-18 @ 18:22:15
Postat av: Natalie skywood= unicorn c8

hej!
har skicka mail till dig och får hoppas på att jag kommer med på listan :D

KRAAAM

NU TRYCKER JAG PÅ KLICKA HÄR SÅ FÅR DU EN KAKA SÅ GE MIG KAKAN VIA POSTEN SEN :D

2013-09-19 @ 21:56:24
Postat av: Simone Liondaughter

Hej.Jag kan nästan inte skicka brev till dig för att det alltid är fullt.Men vrf jag vill vara med i wr är för att jag ÄLSKAR terräng.Och dem andra klubbarna jag har varit med i är inte lika snälla mot mig och kastar ut mig.Snälla....jag vill iallafall få vara med på EN terängträning..jag vill så gärna lära mig mer......

2013-09-20 @ 19:32:04
Din bloggadress: http://thebesthorsestable.blogg.se/
Postat av: Cecilia Gladefield

Hej!
Water Roses verkar vara en helcool klubb med en massa roliga events och lektioner. Jag vill verkligen vara med i en aktiv klubb där man pratar med varandra och gör roliga saker ihop. WR:s system med att välja hoppning, terräng eller dressyr är verkligen något jag tycker om. Jag är en dressyr mupp så det skulle vara så himla kul att gå på dressyr lektioner så att man kan utvecklas med sina pållar <3 Så skriv jätte gärna upp mig vå vänte listan om jag får! :D <3 Ha en bra dag! Kram Cecilia Gladefield PS. Tack för kakan! xD

2013-09-21 @ 21:34:52
Din bloggadress: http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Lina Easthill

Jag visste inte de för jag har haft en paus ;_;

2013-09-22 @ 13:54:07
Postat av: Murre Motorcyklist stjärna

åååhh snaaart :DD

2013-09-24 @ 20:35:24
Postat av: Murre Motorcyklist stjärna

meeeeen... var är min kaka owo

2013-09-24 @ 20:35:48
Postat av: Danielle Lightfall

Har du sett mitt brev??

2013-09-29 @ 11:33:36
Postat av: Alica Snowgirl

Hej!:3
Jag skulle vilja vara med i wr för att jag söker en klubb.;) Och jag älskar att gå på events och jag det skulle vara jättekul om jag fick gå med :D Och wr värkar jättebra klubb :)Och hela systemet satt man kan välja mellan dressyr, terräng och hoppning ;) Och det verkar så mysigt.Att bara prata med varandra!:D Och jag saknar jättemycket events och wr är ju jätte aktiv.:)
Ha en jättehärlig dag!<3

2013-09-30 @ 07:15:44
Postat av: Anonym

Skickade ett mejl dig igår,inget svar, inget alls. Kul att du låter de som är ''Igenkända'' på sso gå med direkt, och de som är mindre kända bli ignorerade, well, vissa är ute efter popularitet, och jag förstår att detta är varför du gör detta.
Men snälla, ge dem som är mindre igenkänd en chans. Menar då inte att du ska ta med randoms & otrevliga, men de som du gillar. Så ge oss en chans, kolla igenom posten som du fick igår angående klubben, och svara mer än gärna! Man blir ju irriterad då man inte får svar, och tycker dåligt om klubben.

Jag vill inte att d u svarar på detta, vill bara berätta detta, MIN åsikt!

Adios! c;

2013-09-30 @ 17:43:47
Postat av: Anonym

Skickade ett mejl dig igår,inget svar, inget alls. Kul att du låter de som är ''Igenkända'' på sso gå med direkt, och de som är mindre kända bli ignorerade, well, vissa är ute efter popularitet, och jag förstår att detta är varför du gör detta.
Men snälla, ge dem som är mindre igenkänd en chans. Menar då inte att du ska ta med randoms & otrevliga, men de som du gillar. Så ge oss en chans, kolla igenom posten som du fick igår angående klubben, och svara mer än gärna! Man blir ju irriterad då man inte får svar, och tycker dåligt om klubben.

Jag vill inte att d u svarar på detta, vill bara berätta detta, MIN åsikt!

Adios! c;

Svar: jag tänker faktiskt ta att svara på detta ändå, EFTERSOM att jag tydligt skrivit här på bloggen att jag vill få ett gott intryck av dig för att ta med dig i klubben. Detta gör det både enklare för mig då jag slipper svara på minst 20 brev om dagen. PLUS att jag får med mogna personer som jag känner att hen vill gå med i klubben inte umgås med de som folk kallar "kändisar" på sso. Det är inte för att vara elak utan att underlätta för mig. PLUS så kollar jag inte posten 56465 gånger om dagen, ibland hinner jag inte ens kolla en dag. Jag lägger mycket tid på mitt IRL liv med. :)
Gör du ett gott intryck på mig så är de klart du får ett svar, annars raderas det direkt. Sedan så är typ 4 st i klubben "kända" vilket jag tycker är fel ord men skriver det iallafall. och klubben har ungefär 46 medlemmar, så att säga att jag inte ger folk en chans är fel. Ta hand om dig, kram! :)
Amanda ~

2013-09-30 @ 17:43:48
Postat av: -

Så, där har vi beviset.

''Sedan så är typ 4 st i klubben kända''

Hatar då folk delar in folk i grupper, nörd, hästnörd, populär, känd, omogen osv.
Det är det du precis gjort.

Svar: Jag skrev "kända" då folk kallar "oss" det, har själv skrivit att jag ser alla som lika och inte olika. Dock fortsätter folk säga kända och därav skrev jag det inom kaninöron :)
Amanda ~

2013-10-02 @ 15:06:51
Postat av: Annie Bluestar

Hej! Får jag köa WR?

2013-10-02 @ 15:30:35
Din bloggadress: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: Annie Bluestar

Jag har mejlat dig på sso men du svarar inte :(

2013-10-02 @ 15:31:06
Din bloggadress: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: Annie Bluestar

Oj Juste man måste skriva nåt annat för att komma med :(

2013-10-02 @ 15:39:02
Din bloggadress: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: Annie Bluestar

Jag älskar dina outfit *-*

2013-10-02 @ 15:42:19
Din bloggadress: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: Sofie Shyheart

Hej jag skulle jätte gärna vilja ställa mig på väntelistan till Water Roses :) Det skulle verkligen vara en dröm :) En klubb som faktiskt går efter schemat och håller välplanerade event är inte lätt att hitta men just Wr verkar det :) Förresten ge mig min KAKA För jag klickar på knappen 8D

2013-10-05 @ 19:22:31
Postat av: Selena Flowerfall

Hej, har mejlat dig två gånger nu men inte fått svar. Har verkligen försökt skriva varför jag vill bli medlem. Om du sett mina mejl, tycker du inte det räckte? D: Har verkligen försökt visa varför jag vill gå med. :) Men skriv om du vill att jag ska förklara lite mer varför och så. :D Men jag tycker jag skrev rätt mycket ändå! :)

Svar: Har nog råkat radera eller så har de inte räckt, skicka gärna om o bättre :3
Amanda ~

2013-10-07 @ 23:23:00
Postat av: Alice Moonstone

Hej, Manda. :)
Jo jag undrar en sak, kan jag få skicka ett brev till dig på e-mail istället för SSO om att gå med?
Jag ska förklara varför-

Jo, min dator har gått sönder och jag ska få en ny om ungefär 2/3 veckor, men jag undrar då om jag får skicka ett till dig på e-mail eller typ Skype?

Svara snälla så fort som möjligt, det skulle vara super-duper-mega-mega-hyper-stor-tack!! :D
(Och om du undrar vad jag skriver med nu så är det min IPad x3

XoXo// Alice/Zäta :3

Svar: gör de :3
Amanda ~

2013-10-08 @ 20:49:57
Din bloggadress: http://Starfallh.blogg.se
Postat av: Nellie Snowgirl

Jag skulle vilja vara med i klubben om det går.

2013-10-08 @ 21:34:02
Postat av: Rose Goldfield

Hej! :3
Jag skickade ett brev till dig för kanske en vecka sen som jag inte fick något svar på. Sen några dagar efter det kollade jag på bloggen o då stod mitt namn med på listan, men nu finns jag inte med där och jag har inte fått något mejl heller. Är lite förvirrad, och undrar bara om du ångrade dig? :3

Svar: Fick du inget svar så berodde de på att din post var full. Och det har nog bara blivit fel på listan fixar det. kram :)
Amanda ~

2013-10-11 @ 23:11:41
Din bloggadress: http://ssomainstream.blogg.se
Postat av: Simone Liondaughter

Hej Amanda:)
Skickade brev till dig igår om att vara med men fick inget svar.Kände att jag inte syntes.....det känns väldigt tråkigt när du inte svarar eller så.Jag menar inte att jag e sur eller så men ville bara säga att jag blev lite ledsen då jag hade skrivit ett helt brev utan nåt svar ifrån dig.Snälla säg om du vill att jag står på väntelista eller ej...

Svar: Gör brevet inget gott intryck på mig så svarar jag inte, då lägger jag tyvärr inte ner min tid på det. Inte för att vara elak utan för att jag får minst 20 brev om dagen om WR. Gör det gott intryck så svarar jag om man inte har full post och så skrivs man upp på listan. kram! :)
Amanda ~

2013-10-12 @ 11:08:27
Din bloggadress: http://thebesthorsestable.blogg.se/
Postat av: Simone Liondaughter

Du manda har du sett mitt brev?Skrev igår.Sen vet jag ej om du har svarat eller om jag h ar full post.

Svar: får så många brev så håller inte reda på alla. men har antagligen sett ditt iallafa, men om det var ett gott intryck brev och du inte fick svar så gjorde de inget gott intryck på mig. kram :)
Amanda ~

2013-10-12 @ 14:49:32
Din bloggadress: http://thebesthorsestable.blogg.se/
Postat av: Louisa Moonstreet

Hej Amanda, jag vill verkligen gå med i WR det värkar vara en aktiv klubb, rolig o skojig med fina medlemmar, så jag vill gärna köa om det finns plats, har längtat såå mycket att gå med om det ens går, älskar denna klubb även om jag inte är med. Kram på dig Mandi! :) <3

2013-10-13 @ 00:43:23
Postat av: anita darkstar

hej Amanda, jag vill gärna gå med i Water Roses :3 har hört massor om den klubben :D det verkar va en bra klubb :)har längtat i 1.000.000 år för att gå med i den D: Din klubb är säkert den bästa klubben på sso :D hoppas jag får gå med i den :) <3

2013-10-13 @ 00:56:04
Postat av: Jag får ingen kaka!

JAG SKA HA EN KAKA!

2013-10-13 @ 18:30:03
Din bloggadress: http://jorwik.bloggo.nu
Postat av: Sofia Goldwood

Hade inte jag en plats? o3o

2013-10-14 @ 15:09:22
Din bloggadress: http://sofiagoldwoodstarstable.blogg.se
Postat av: Luna Northstone

Hej!^^

Jag skickade ett mail till dig och jag hoppas att jag kommer med

xoxo
Luna Northstone :3

2013-10-14 @ 18:08:35
Postat av: Juliette Starlord

Heeejj jag igen som ville äta upp dig vid cirkusen en dag! :3 Ville bara säga att du är en apa c:

2013-10-16 @ 16:15:59
Din bloggadress: http://Jullan-o-Dreamy.bloggplatsen.se
Postat av: Alessandra kinglord

Skrev två brev till dig det första var inte riktig om mig utan att jag sökte klubb och var intresserad och det andra var om mig och vad jag var intresserad av att göra på wr men gick inget svar. Känd att jag gjort allt ni sa att man skulle och lite till vore glad om jag fång något intresse eller inte för känner mig undan knuffad

Svar: vissa brev råkar jag radera utan att hinna se namnen, det kan ha hänt med det sista. kram!
Amanda ~

2013-10-16 @ 16:25:35
Din bloggadress: http://jorviknew.bloggo.se
Postat av: Nellie Goldfield

Hej!
Jag skulle mer än gärna gå med i din klubb! Jag har en del vänner med i den, och ser fram emot att lära känna dig och många fler om jag får gå med ^^ Skulle vara super kul c;
// Nalle

2013-10-17 @ 17:19:18
Din bloggadress: http://nelliegoldfield.blogg.se
Postat av: Abbie Winterland

HEEY,jag vill stå i kö till WR denna klubb värkar ASSSS grym! <3

2013-10-17 @ 19:19:11
Postat av: Lilly Youngland

Hej Amanda, jag bara undrar om jag skulle kunna få ställa mej i kö igen, jag skrev en kommentar i agusti i år men jag skrevs inte upp, så jag bara undra om du skulle kunna ställa mej i kön :)

Kram Lilly

2013-10-18 @ 10:52:51
Postat av: Alva Lightlee

Hej :) Jag brevade dig för flera veckor senare då kön var betydligt kortare. Du svarade aldrig. menar du med det att jag inte får vara med eller att du inte såg eller något sånt. För när jag bad om att få vara med på väntlistan var det kanske bara 7 st :3

// Alva

Svar: Antingen så skrev du inte och gjorde ett gott intryck som jag tyckte var lagom! Annars så kan jag råkat radera. :)
Amanda ~

2013-10-18 @ 22:31:59
Din bloggadress: http://alvalightlee.bloggplatsen.se
Postat av: Luna Northstone

Hejsan!

Jag mailade dig MEN jag har väntat ett tag nu har ej kommit på listan. Jag skrev blandannat hur gammal jag var och lite sånt. Gjorde jag inte ett gott intryck? :(

//Luna Northstone

Svar: antingen råkade brevet raderas eller så gjorde du inte det ;/
Amanda ~

2013-10-19 @ 10:19:06
Postat av: A

Jag har skrivit ett brev till dig. det första hade för dåligt intryck. I det andra beskrev jag verkligen varför jag ville vara med osv. Men då svarade du bara typ : Du måste göra ett gott intryck för att ställa dig i kön... Jag förstår inte vad jag gjorde fel.

2013-10-19 @ 13:15:37
Postat av: Aria queenbrooke

Manda, du tog bort mig från WR , säkert för jag var oaktiv, men jag har haft lite problem med internetet. Hope u understand me. Brevar dig imorrn ;)

Svar: du kommenterade inte inlägget som man skulle för o stanna kram
Amanda ~

2013-10-19 @ 20:24:03
Din bloggadress: http://queenbrooke.blogg.se
Postat av: Angelica Lightlund

Hej Amanda!
Jag vill jätte gärna gå med i WR! Jag undara i fall du kan skriva upp mig på väntelistan om det finns plats! :)
Jag kan lova dig att jag är aktiv och kan jag inte vara med på en aktivitet så kommer jag att höra av mig direkt!

MVH Angelica Lightlund!

2013-10-20 @ 16:25:57
Din bloggadress: http://linnsagilityblogg.devote.se
Postat av: Luna Northstone

JAAAAAA! MED PÅ LISTAN <3

2013-10-22 @ 17:51:19
Postat av: Linnea Moondotter

har ni olika scheman för dressyr hoppning och terräng laget? om ni har det var finns det och vilka är ledarna för de olika lagen??? <3

Svar: vi letar terrängledare och alla står på samma schema. :DAnna waterdawn har dressyr och jag Amanda hopp :3
Amanda ~

2013-10-22 @ 20:00:55
Din bloggadress: http://www.linnea.moondotter.blogg.se
Postat av: Lilly Youngland

Hej Amanda

Jag heter Lilly och skulle jättegärna gå med i WR. Jag är enligt dom flesta en person med humor och en man kan lita på men aja ja vet inte:D
Jag är inloggade varje dag och om jag kan gå med så kommer jag vara med på dom flesta eventen och jag skulle bli sååå glad att träffa alla er som är med i WR, ni verkar sååå mysiga och sköna. Förlåt för mina kommentarer innan men jag trodde att man bara skulle skriva att man ville vara med C: Jag skulle även vilja bli terräng ledare eftersom jag skulle vilja leda ett lag. Det skulle vara så kul

Kram Lilly♥

Svar: Skriv gärna lite mer om dig själv och vad du kan erbjuda och varför du just vill vara med i WR :3
Amanda ~

2013-10-24 @ 19:25:29
Din bloggadress: http://lillyyounglands.blogg.se
Postat av: Britney Highstorm

Hej Amanda! :) Jag skulle vilja gå med i WR. Har varit klubbletande ett tag nu. Och när jag såg att du hade WR så kände jag att ''den kanske?''. Jag är snart 12 år. Har varit häst inresserad i ca 5 år sammanlagt. Jag har alltid varit aktiv i klubbar och kommer alltid att vara. Jag loggar alltid in varje dag, oftast flera ggr om dagen. Jag vill gå med i WR för det värkar som en jättefin klubb och den verkar aktiv, och aktiva klubbar är det jag söker! :)Hoppas jag får en plats i kön :)

Svar: uppskriven
Amanda ~

2013-10-26 @ 22:26:14
Din bloggadress: http://britneyhighstorms.bloggo.nu
Postat av: Lilly Youngland

Ehm jo jag är en flummig sak på 12 år. Jag älskar att vara med andra flumma, mysa, ja sånt. Jag är tillfälligt medlem i en klubb som jag inte trivs i men jag vill inte lämna för då bombas man ju med klubbförfrågningar, och det är så jobbigt. Jag vill gärna bli terrängledare i klubben då jag skulle tycka det va kul. Skulle kunna vara med och hålla events m.m.
Skulle vara väldigt aktiv och va med på dom flesta sakerna som klubben gör C;
Nu undrar du varför just jag vill vara med i WR och det är för att jag vill vara med i en klubb som jag trivs i där jag vet att jag alltid kan prata med någon och det verkar som att WR är just en sån klubb C:

Hoppas jag får en plats i kön!
Kram Lilly♥

Svar: Hejsan, skriver upp dig på vår lista då jag är en snäll person idag, buuuu
Amanda ~

2013-10-28 @ 19:10:45
Din bloggadress: http://lillyyounglands.blogg.se
Postat av: Scarlett Silverwood

Hej!
Jag har haft ganska svårt att hitta rätt klubb på SSO, de jag trivs i upplöses osv. Men WR känns det som om jag skulle trivas i, om jag fick en plats vill säga.
Och vad jag har hört och sett verkar ni ha sjukt kul, vilket man faktiskt inte har i alla klubbar.
Mitt argument är helt enkelt att WR verkar vara helnajs och en klubb som passar mig! ♥

Sen till den praktiska infon :3
Jag spelar varje dag (lite för mycket ibland ehe)och jag är intresserad att gå med i dressyrlaget i sånna fall.

Svar: Hejsan, skriver upp dig på vår lista då jag är en snäll person idag, buuuu
Amanda ~

2013-10-30 @ 09:15:43
Din bloggadress: http://silverwood.bloggplatsen.se
Postat av: stella pinkcake

srry om jag skriver en gång till men vill så gärna komma med i wr du vet när man inte har ngt att göra på sso när man loggar in o så kommer man på att juste jag har ju den bästa klubben ever kanske ngn vill hitta på ngt. ja den känslan skulle vara roliga att ha o tycker att WR verkar super bra aktiv,snälla mot varandra,roliga ja mm tack /stella<3

2013-10-30 @ 10:09:34
Postat av: Zelda bluenight

Hej Amanda jag tänkte skriva ett fin brev till dig om WR men din brev låda var visst full

2013-11-01 @ 11:25:12
Postat av: Josefine Skyside

Hej amanda, jag star på andra plats på listan men vill gå ur kön, men om jag vill gå med igen senare, kommer jag hamna på samma plats eller måste jag ställa mej sist då?

Svar: sist :3
Amanda ~

2013-11-02 @ 08:08:49
Din bloggadress: http://nightgazer.blogg.se
Postat av: Elisabeth Flowerstar

Jag vill ställa mig på kö till WR kan du ställa mig på kön?

2013-11-03 @ 11:49:37
Din bloggadress: http://elisabethsso.blogg.se
Postat av: Elisabeth Flowerstar

Förlåt mig jag glömde bort att läsa där uppe först. Men jag vill gärna gå med i WR för att det är bra rykten om den och alla medlemar är snälla har jag hört. Jag gillar också att den är aktiv. Hoppas att du inte kommer radera den här komentaren.

2013-11-03 @ 11:54:54
Din bloggadress: http://elisabethsso.blogg.se
Postat av: Annie Bluestar

Du är en bra bloggare, du gör fina outfits och du har en jätte fin bloggdesign ❤️

2013-11-03 @ 15:37:46
Din bloggadress: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: Emmy Lightlord

Men ahahaaha vad många kommentarer XD
Åhhh vad jag längtar tills man får komma in <3 Bara 4 personer framför!
Senaste klubben jag gick med i (i lördags) upplöstes igår, hoppas att detta inte händer med Water Roses :c

2013-11-04 @ 14:59:53
Din bloggadress: http://lightlord.blogg.se
Postat av: Ida Wintercamp

Hej Amanda. Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva det här. Lite svårt xD. Men jag har sedan en tid tillbaks börjat få intresse för WR. Din blogg, Kims YT m.m. Ni verkar ha så himla trevligt... min nuvarande klubb är motsatsen till er klubb och det tkr jag är mkt tråkigt. Jag vill vara med i en rolig , mysig, trevlig och aktiv klubb, och för mig är WR det. Tack från mig.

PS: Känner Lils lite från FB.

2013-11-04 @ 18:09:03
Postat av: Ida Wintercamp igen

Hej igen. Förlåt men jag glömde den privata infon, elr privata och privata. Ja du fattar. Jag heter som sagts Ida och är 12 år. Jag har spelat SS i kanske 2 år snart. Min nuvarande klubb är tråkig och vi rollar bara. WR har massa annat skoj, dressyr, hoppning m.m. Alla säger att WR är Ss bästa klubb och liknande. Jag skulle gärna bli med i WR om du tkr jag passar. Om jag kom in skulle jätte gärna vilja komma med i terräng laget. Tack igen och jag hoppas verkligen att du läser det Amanda.

2013-11-04 @ 18:21:56
Postat av: Alice Moonstone/Zäta

Hej Manda.
Jo, för typ 3 veckor sedan så skickade jag ett mejl till dig, men du har inte svarat :c
Jag skrev varför jag ville vara med och så, men du svarade aldrig D:
Jag undrar bara om du råkade radera eller så?
Annars kan jag skriva om igen.
Med vänlig hälsning, Alice. :)

Svar: Kan lätt hända, eller så var de inte tillräckligt :3
Amanda ~

2013-11-04 @ 20:25:53
Din bloggadress: http://starfallh.blogg.se
Postat av: Scarlett Sealake

Hej Amanda!

Jag tycker att Water Roses låter som en jättemysig klubb med roliga aktiviteter. Jag är en tjej som dock inte är en hästperson, men älskar StarStable. Det ända som saknas är en Ridklubb! Water Roses har jag hört talas om många gånger, men jag vet inte direkt hur jag ska få det som krävs för att få ett gott intryck. Men jag tycker i alla fall att den klubben är aktiv, älskar din blogg, roliga aktiviteter m.m. Vill gärna stå på väntlistan :) Om detta in var det bästa intrycket så får du säga till :3

2013-11-05 @ 18:47:57
Postat av: Hanna Riverson

åhh.. Jag visste att jag inte gjorde ett bra intryck:(

2013-11-07 @ 20:13:50
Din bloggadress: http://ssodream.blogg.se
Postat av: Courtney Goldhill

Hej Manda! Jag vill verkligen inte tjata men för någon vecka sedan skrev jag ett hyfsat långt väntliste brev. Fick du det eller blev det något fel? Har i alla fall inte fått något svar än. Jag kan skicka ett brev till om du vill? Kram Court

2013-11-08 @ 21:05:56
Din bloggadress: http://guldkulle.blogg.se
Postat av: Daisy Candlestreet

Hej Amanda jag är Daisy! Jag är en 12 årig tjej ganska flummig som vart häst intreserad kanske i 3 år nu! När jag hörde om WR tänkte jag "Men det låter som en bra klubb!" Är klubbletande har inte trivits i dom klubbarna jag vart med i :( Loggar in alla dagar så jag söker väldigt aktiva klubbar! Vill gå med i WR för jag tycker det värkar vara trevliga medlemmar! Hoppas jag får stå på väntlistan till WR! Ha det bra // Moroten

2013-11-09 @ 17:29:16
Din bloggadress: http://candlestreet.bloggo.nu
Postat av: Hanna Riverson

Amanda:) Förlåt för mitt förra kommentar var väldigt ledsen för att min Lollo slutat:( men ja somsagt jag har mailat dig säkert 2 ggr (hehe) och inte fått nått svar eller blivit uppskriven på listan. Gillar ni inte mig eller är jag inte mogen:(?

Svar: du har väl inte gjort ett tillräckligt bra intryck :)
Amanda ~

2013-11-09 @ 20:37:28
Din bloggadress: http://ssodream.blogg.se
Postat av: Nikki Skynight

Hej! Skulle jag kunna få stå i kön till WR? TAck på förhand!

2013-11-10 @ 09:58:45
Din bloggadress: http://nikkisstarworld.blogg.se
Postat av: Anonym

Har du något antal du kickar i veckan?

2013-11-10 @ 22:09:38
Postat av: Anonym

Har du något antal du kickar i veckan?

Svar: nope!
Amanda ~

2013-11-10 @ 22:09:39
Postat av: Aixa Shynight -

Hej :) Jag skickade post till dig för nån dag sen. Jag undrar om du har sett det brevet om att jag vill va med i världens mysigaste klubb på Starstable :D Men det känns att jag blev ignorerad och jag undrar om jag fick ett bra intryck? Alla ord kom ifrån mitt hjärta i brevet jag skickade. <3 Ni har intresserat mig ganska länge nu :3 Jag är ingen "barnslig" person. Jag sköter mig så mycke jag kan för att bli i en mysig, snäll klubb som er <3 Mvh Aixa ^^

Svar: Jag kommer inte ihåg de, men har du inte fått svar så kan du testa igen!
Amanda ~

2013-11-12 @ 16:21:36
Din bloggadress: http://Jorvike.blogg.se
Postat av: anita darkstar

Jag vill jätte gärna gå med i WR! Jag vet att jag postade innan, men du svarade inte, klubben värkar vara jätte bra. Jag har längtat jätte mycket till att bli med i WR! Det är säkert de bästa klubben någonsin! Du har säkert massor med roliga saker i WR, för jag läser din blogg varje dag, och jag träffar också andra från WR och dom tycker också att din klubb äger! Jag vill också vara med för alla bryr sig om varandra där, jag vill inte va med bara för den är känd eller bara för den har 50 medlemmar. Utan jag vill vara med för klubben värkar social, bra med massor roliga saker om dagen. Jag kommer göra mitt bästa för att vara med i WR. Jag älskar värkligen klubben. Och du är säkert jätte snäll också Amanda och trevlig person. Hoppas du svarar på detta, skulle betyda guld om du svarade Amanda. MVH, Anita

2013-11-12 @ 21:48:37
Postat av: Daisy Candlestreet

Hej Amanda! :) Jag skulle vilja gå med i WR. Har varit klubbletande ett tag nu. Och när jag såg att du hade WR så kände jag att ''den kanske?''. Jag är snart 12 år. Har varit häst inresserad i ca 5 år sammanlagt. Jag har alltid varit aktiv och kommer alltid att vara. Jag loggar alltid in varje dag. Jag vill gå med i WR för det värkar som en jättefin klubb och den verkar aktiv, och aktiva klubbar är det jag söker! :)Hoppas jag får en plats i kön :)

2013-11-13 @ 16:33:31
Din bloggadress: http://ssoryttaren.blogg.se
Postat av: Hanna Riverson

Ok:)

2013-11-13 @ 17:29:15
Din bloggadress: http://ssodream.blogg.se
Postat av: Lovisa Underlee

hejsan♥ din brevlåda var full så jag skriver här hehe... jo Britney Moonwood sa att Wr var fantastig(stav) och att hon trivdes där, så jag undrade om jag kunde gå med på listan? det skulle vara jätte kul! har sökt efter en aktiv och rolig klubb jäätte läänge så det skulle vara underbart att gå med i WR



MVH♥ Lovisa Underlee!♥

2013-11-14 @ 16:59:00
Din bloggadress: http://lovisaunderlee.blogg.se
Postat av: VENDELA SWEETSTAR

Jag fattar noll om vad man ska skriva för att få vara med på väntlistan ☠

2013-11-17 @ 11:24:10
Din bloggadress: http://stormwinner.blogg.se
Postat av: VENDELA SWEETSTAR

Jag fattar noll om vad man ska skriva för att få vara med på väntlistan ☠

2013-11-17 @ 11:24:11
Din bloggadress: http://stormwinner.blogg.se
Postat av: Daisy Eastborn

Hej! Jag skulle uppskatta om ni tog bort mig från väntelistan. Notera att ni även lyckats skriva in mig två gånger. MVH. Daisy Eastborn :)

Svar: Done :3
Amanda ~

Postat av: Hanna Riverson

Seriöst? Varför kommentera anonymt? Amanda kan inte ta emot varenda en som säger "Kan jag få gå med i WR?" Det skulle inte funka. Man måste faktiskt anta att man inte kan gå med i WR, OCH få stå på vänlistan. Det skulle vara en hel fan-club som snackade om att få autografer, länkar osv....

Hon har ju själv skrivit att man måste göra ett gott intryck. Och det hjälper verkligen inte att skriva Kan jag få gå med i WR? och ANONYM? hon försöker göra allt hon kan hon och Lilly hinner inte svara på alla brev där det står "Kan jag få gå med i WR?"

Tack för att ni läste

MVH Hanna Riverson

2013-11-22 @ 07:13:21
Din bloggadress: http://ssodream.blogg.se
Postat av: Sally Lightningheart

Hej! Jag har skickat brev till Lily rainstorm om att få stå på väntelistan.. Har inte fått svar :( ska bara höra om ni fått det?
Ledsen om jag är lite desperat men vill så gjärna komma med på väntelistan! O3O

2013-11-23 @ 17:46:43
Postat av: Juliette Starlord

Hej Amanda! Ville bara säga att WR verkar vara en bra klubb för mej,drf jag är en aktiv spelare samt aktiv med klubbar. Vet inte hur jag ska göra "gott intryck" men hoppas att du inte tror att jag är ett galet "fan" som bara är ute efter dej & Anna :$

2013-11-27 @ 15:17:21
Din bloggadress: http://Jullan-o-Dreamy.bloggplatsen.se
Postat av: Nora kittenstorm

Så himla tråkigt att det blev så här!... ;-(

2015-02-18 @ 12:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



1.
2.
3.
4.
5.
6.

Skicka iväg ett mail till oss här för att skrivas upp på kön. Det funkar inte att be oss via SSO eller brev. Utan det är via detta kontaktformulär man ska höra av sig.